joi, 11 iulie 2013

De dragoste, cu dragoste

Sa-ti spun ca te iubesc din toata inima, cu toata fiinta mea, este prea banal. Sa iti spun ca mi-as da viata pentru tine, pentru ca tie sa iti fie bine, poate parea usor exagerat. Sa iti spun ca ma gandesc zi si noapte
la tine, ca simpla ta prezenta imi umple viata de bucurie, este inutil, pentru ca stii deja. Sa iti inchin ode nu pot, desi mi-ar placea. Considera ca toate poeziile de dragoste scrise vreodata de poeti sunt pentru tine. Cand esti indragostit, chiar si cuvinte simple, banale, uzuale, daca sunt aranjate intr-un mod potrivit, iti pot aduce o stare de bine, iti pot arata cata iubire poate exista intre doi oameni. Am gasit pe internet o poezioara simpla si m-am gandit ca ar fi potrivita pentru fiecare dimineata. Mi-ar placea sa o gasesti cand te trezesti, sa o citesti in timp ce iti bei cafeaua si sa iti imaginezi ca ti-o recit eu, ca sunt cuvintele mele.

Pierduti in paradis

Culege-ma, din picaturi de stele,
Atinge-ma, saruta-ma cu ele...
Si risipeste-ma sub ultimele ploi,
Invata-ma sa le impart la doi...
Ia-mi trupul in visari cu tine,
Respira-ma cu ganduri pline,
Primeste-ma cu palmele deschise,
Aduna-ma prin mangaieri promise
Si fii al meu cat tine orizontul,
De parca cerul ne-ar permite totul,
De parca am putea pluti mereu
Si nici un drum vreodata n-ar fi greu.
Cunoaste-mi fiecare dor,
Arata-mi despre tine orice zbor,
Pe urma, strange-ma aproape
Si povesteste-mi-le iar pe toate.
Si uita toata asta lume,
Da-mi mana ta, cununa-te cu mine
Si vom trai etern in vis...
Doar tu si eu, pierduti in paradis.

Poezia este scrisa de Tomescu Constantin.

De as putea, asemenea scrisori de dragoste ti-as trimite in fiecare zi, in fiecare moment al vietii. Nu mi-a fost dat sa ma nasc cu un asemenea talent. Eu cred ca m-am nascut doar pentru a-ti oferi tie iubire, pentru a fi parte din tine, asa ca incerc sa iti dovedesc prin fapte ceea ce poetii au spus in versuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu