luni, 1 iulie 2013

Este greu cu trei deodata

Cu fiecare minut care se scurge, imi dau seama mai clar ca imi va fi greu sa tin active trei bloguri, mai ales ca pe cel de suflet il vreau ca si pana acum, cu postari bune si comentarii multe, de calitate. Chiar m-am suparat
intr-o zi pe una dintre bloggerite, atunci cand mi-a lasat pe blog un singur cuvant, "dragut". Ca pentru a-i da o lectie, pentru a o face sa inteleaga ca nu imi plac asemenea comentarii, mai ales ca eu ma straduiesc sa las fiecaruia comentarii serioase, am intrat pe blogul ei si i-am lasat acelasi comentariu, "dragut", la prima postare care mi-a iesit in cale. Mi-a parut rau imediat dupa ce i-am dat drumul in online, dar faptul era consumat. Nu stiu ce a inteles, dar nu prea am mai vazut-o pe la mine de atunci. :))
Programul meu este tot mai incarcat, iar eu nu reusesc sa respect regulile pe care am incercat sa mi le impun. Mereu se iveste ceva care imi distrage atentia, mereu mi se pare ca am gasit ceva important de citit, de spus sau de facut.
Mi-am propus ca dimineata la prima ora sa scriu pentru vienela.ro, sa imi citesc mailurile, sa ma uit o clipa pe fb, apoi sa citesc blogurile prietenilor si sa comentez postarile nou aparute. Pentru ca in lista mea de bloguri sunt peste 140 de linkuri, imi este tot mai greu sa fac fata... Pentru cele doua ore de dupa-amiaza, rezervate bloggingului, mi-am propus sa scriu pe .ro doar in cazul in care am vreo oferta de advertorial, iar daca nu am, sa scriu aici macar un articol.
Blogul vechi, cel pe care am multe advertoriale, il umplu cu articole in serile in care sunt singura acasa si pot sta mai mult la calculator. Acolo scriu mai putin si pun multe poze, deci este mai simplu si imi fac mereu rezerve de postari. Oricum as proceda, timpul meu este tot mai scurt si niciodata nu reusesc sa duc la bun sfarsit tot ce imi propun. Dar sunt si mandra de faptul ca incerc, ca ma lupt cu mine pentru a ma educa, pentru a tempera spiritul meu rebel, care uraste regulile si monotonia.
De cate ori mi se impune ceva, ma revolt si incerc sa scap, sa fac cu totul altceva. Treaba asta nu poate merge la nesfarsit, mai ales ca am invatat un lucru simplu: in online vin bani doar daca esti activ, daca iti impui anumite standarde, daca esti creativ, daca respecti timpul si daca iti doresti cu adevarat sa stai acasa, sa nu mai ai sefi, sa primesti bani facand exact ceea ce iti place mai mult.

Un comentariu:

  1. Chia ma intrebam cum reusesti sa tii pasul cu toate astea, am vazut nu o data ca scrii mult si stiu pe pielea mea cat este de greu. Astet si eu, ca si tine actualizarea PR si ma enerveaza ca nu pot sa vorbesc despre asta cu adevarat cu nimeni. Sa explic ce importanta este.

    RăspundețiȘtergere