vineri, 5 iulie 2013

Inecat cu sorici

Avea Ionut al meu in jur de patru ani cand a bagat spaima in mine, cand am crezut ca va muri sub ochii mei ingroziti. Gatisem niste ciorba de fasole prin care pluteau gratioase bucati de sorici bine fierte. Din ce motiv
l-a bufnit rasul chiar in clipa cand era cu soriciul in gura, nu imi amintesc. Stiu doar ca il vedeam cum tuseste, cum respira tot mai greu, apoi cum isi schimba culoarea. Disperata, aproape fara sa imi dau seama ce fac, i-am bagat degetul pe gat, incercand sa scot bucata de sorici care imi omora copilul.
Tot ce am reusit sa fac a fost sa o indes mai bine si sa ii las o zgarietura din care curgea sange. Copilul respira tot mai greu, ochii ii ieseau din cap, culoarea fetei batea spre violet. eram disperata, tipam isteric si chiar nu stiam ce sa fac. Nu aveam telefon in casa, vecinii erau mai toti la serviciu... Mi-a trecut prin cap sa ies in strada, sa opresc o masina. Pe holul blocului am intalnit un vecin care a inteles repede care este situatia si a avut sange rece, a gandit si a reactionat promt, salvand viata copilului.
L-a luat in brate, l-a prins de picioare si l-a invartit tare, tinandu-l cu capul in jos, pana cand bucata de sorici i-a zburat din gat. Tot atunci i-a zburat si lingura din mana, pentru ca bietul de el nu ii mai daduse drumul, se inclestase de ea. In acea zi am invatat o lectie importanta, pe care vreau sa o transmit si altora:
Daca se ineaca cu alimente dure, nu ii bagati degetele pe gat copilului, ci luati-l in brate, apucati-l de picioare si invartiti-l tare. In acest timp, daca este cineva cu voi, sa dea totusi telefon la 112, numarul pentru urgente. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu