joi, 8 august 2013

Propoziţii cu caş şi c-aş

Vazand ca sunt la mare cautare propozitiile cu cas si c-as, m-am gandit sa vin in ajutorul celor care nu se descurca singuri. Imi imaginez ca este vorba despre elevi care isi fac singuri temele, asa ca o mana de
ajutor nu strica. Imi amintesc de zilele in care eram singura acasa si ma blocam la cate o tema. Intram in panica, nu stiam de unde sa imi iau informatiile necesare si uneori eram nevoita sa astept pana seara, cand se intorceau parintii de la serviciu.
Asadar, astazi voi incerca sa postez cateva propozitii cu caș si c-aș. Cașul este un produs alimentar preparat din lapte inchegat si stors de zer. Se scrie c-aș atunci cand poate fi inlocuit cu că aș.

Cred c-aș fi tare fericita daca as primi cadou o bijuterie fantezie.
Daca as avea putin caș, probabil c-aș manca.
Se spune c-aș fi cel mai bun la baschet.
Bunica imi spunea c-aș fi doar un pui cu caș la gura.
Ar fi grozav daca mi-as cumpara acei pantofi sport, c-aș putea urca usor pe munte.
Am rugat-o pe mama sa imi faca prajitura mea preferata, dar spune ca nu mai are caș.
Stii c-aș vrea sa cumpar niste caș?
Daca mi-ai imprumuta caietul tau, sunt sigura c-aș termina mai repede tema.
Cand eram mic, nu stiam ce inseamna cuvantul caș.
Poate c-aș pleca la mare si as cauta cazare in Eforie Nord, daca as avea destui bani.

Voi actualiza lista de propozitii pe masura ce imi vor mai veni idei. Aproape c-aș putea paria ca toti cei care vor intra aici vor lua propozitiile gata facute. :)

2 comentarii: