luni, 9 septembrie 2013

7Card

Ieri m-am întâlnit cu foștii mei colegi de liceu. A trecut așa de mult timp, unii am luat în greutate, iar alții au slăbit așa de mult, sincer, am fost cam invidios.
Am 41 de ani și am 90KG, am încercat să slăbesc, dar nu am reușit. Sincer să fiu, mișcare nu prea fac. Fostul meu coleg de bancă mi-a arătat un site foarte interesant. Îți arată pe o hartă 3D zonele unde ai putea să faci mișcare, ce tip de sport poți face în zona respectivă și cât costă. Am reținut site-ul și în week-end am început să fac mișcare. Pe parcurs am beneficiat de reduceri foarte mari. De exemplu, abonamentele la sală pentru partenerii 7Card.ro, le plătesc la jumătate. Am început să fac mișcare și în 5 luni, am ajuns la 80KG. Sunt așa fericit. Am apelat la site oficial 7Card.ro pentru gimnastică și fitness, iar în week-end jucam fotbal împreună cu câțiva prieteni. Dacă eu am primit acest pont, vi-l spun și eu vouă. Vizitează site-ul 7Card.ro și beneficiază și tu de ofetele lor.

Va recomand site oficial 7card.ro si click pe link.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu