luni, 16 septembrie 2013

FmnRent

Am intrat într-o criză de timp acu’ două zile. Băiatul meu trebuia să ajungă la un concurs de matematică, iar autobuzul școlii s-a defectat. Până seara trebuia să ajungă în Craiova, unde desigur se desfășura concursul. Am intrat în criză de timp. Am apelat câțiva prieteni care au mașină, dar mi-au spus că nu mă pot ajuta, ba că mașina e defectă, ba că ei sunt plecați din oraș, mă rog. Copilul îmi spune să intru pe internet, poate găsesc rapid o soluție. După ce m-am interesat mai bine, am găsit o firmă din București de la care pot închiria mașini. Repede am pus mâna pe telefon și am apelat. Răspunde un domn foarte serios care mi-a recomandat și tipul de mașină de care am nevoie. Într-un timp foarte scurt am avut mașina la poartă. Am făcut repede bagajele și am ajuns în Craiova într-un timp foarte scurt. Am stat cu băiatul meu la concurs, iar a doua zi ne-am întors. Uite așa, am căpătat un prieten de nădejde. Simplu, rapid și eficient!

Va recomand read more si car rental Fmnrent.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu