joi, 10 octombrie 2013

Cum sa iti pastrezi documentele

Orice institiutie este obligata de a pastra in arhiva documentele de contabilitate, registrele precum si documentele judiciare, in trecut acest lucru ocupa destul de mult spatiu, insa astazi datorita tehnologiei avansate se poate face in format electronic. Arhivarea electronica presupune gestionarea tuturor categoriilor de documente, date si informatii existente intr­o companie. De asemenea, permite obtinerea datelor complete, corecte si in timp real, aspect ce contribuie major la bunul mers al schimburilor de informatii ce au loc in cadrul unui departament, intre departamente, intre companie si clienti etc. Metodologia de scanare si indexare a documentelor, in stransa legatura cu inalta precizie a procesului, va ofera siguranta ca veti gasi mereu un document. Alegand beneficiile scanarii de documente, aveti certitudinea ca puteti oricand sa le accesati pe cele necesare. Pentru a elimina din arhiva documentele al caror termen legal de pastrare a expirat se constituie o comisie, sub conducerea administratorului sau a ordonatorului de credite, dupa caz. In aceasta situatie se intocmeste un proces­verbal in care se consemneaza scaderea documentelor eliminate din Registrul de evidenta al arhivei.

Va recomand soft facturare si soft arhiva electronica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu