sâmbătă, 14 decembrie 2013

Asa incepe aventura in online

Copii si adulti, tot mai multi aleg sa isi petreaca timpul liber jucand jocuri online. V-ati intrebat vreodata de ce? Eu nu m-am intrebat, sincera sa fiu,
pentru ca am intuit inca din clipa in care am atins prima data un calculator si am vazut cat de ofertant este. Jocurile online dau impresia ca te poti descurca acolo unde nu ai fi crezut ca este posibil, te fac sa iti dezvolti anumite capacitati, sa te reinventezi in fiecare clipa, sa petreci ore frumoase in fata monitorului...

As putea vorbi ore intregi despre ceea ce mi-au adus mie in viata jocurile, incepand de la banalele carti ce trebuie aranjate intr-un anumit fel, mergand spre bilutele ce trebuie sparte in alte jocuri si terminand cu cele sofisticate pe care le joaca baiatul meu. Fiecare dintre ele mi-a adus cate ceva, chiar si cand, pe moment, credeam ca este simpla pierdere de timp. Nu, nu era asa. M-am familiarizat cu mouse-ul, cu imaginile succedate rapid pe monitor, mi-am pus mintea la treaba si asa am putut evolua.

Imi amintesc de copilul meu, care a inceput aventura online cu un joc simplu, in care trebuia sa distruga niste bombe si sa colectioneze niste banuti. Era atat de entuziasmat, chiar si cand nu reusea sa adune pe cat de multi si-ar fi dorit! Fiecare ratare il ambitiona, facandu-l sa incerce pana cand reusea. Daca doriti sa vedeti despre ce vorbesc sau chiar sa va jucati si voi, click aici. Asa incepe orice aventura in online, cu un simplu click. :)

3 comentarii:

  1. La mine a început cu primul joc "Dune" :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ....citesc şi recunosc că noroc cu astfel de articole. Eu altfel....nu stiu sa ma joc pe calculator. Trist sau cum?

    RăspundețiȘtergere
  3. La mine a inceput si... s-a afarsit cu Need for Speed! :) Imi place atat de mult jocul si am jucat atat de multe-multe-multe ore incat am zis STOP! :)) Nu mai joc, desi ma tenteaza. Timpu-i scurt oricum, iar jocul il ocupa prea mult! :) Ma privez de aceasta placere! :)

    RăspundețiȘtergere