sâmbătă, 21 decembrie 2013

Carafa cu buzunar pentru gheata

Nu trebuie sa fi bautor profesionist pentru a te bucura cum se cuvine de un pahar de vin bun si rece la masa, de sarbatori sau atunci cand iti pofteste inima.
Pana si medicii recomanda asta, nu? :) Imi amintesc cu nostalgie de zilele copilariei mele, zile in care mergeam cu parintii si cu prietenii lor la restaurant si de fascinatia pe care o simteam pentru sticlele de vin care se abureau printre cuburile de gheata ale frapierelor imense, de aluminiu, ce tronau langa fiecare masa, din fiecare restaurant. Am impresia ca aceste frapiere au disparut, pentru ca nu am mai vazut nicaieri asa ceva.

Erau mari, dizgratioase, de multe ori murdare, dar eu, copil fiind, le atingeam cu degetul, le stergeam picaturile de apa care se formau si le incarcam cu pietricele albe. Nu stiu cati dintre voi isi amintesc de gradinile de vara pavate cu pietricele, dar eu simt pareri de rau cand ma gandesc la ele uneori, o nostalgie incredibila. Cand parintii mei se intalneau cu prietenii acasa la noi sau la altii, sticla de vin statea in frigider, pentru ca nu aveam frapiera, nici vreun inlocuitor si mama se vedea nevoita sa faca pe ospatarul. Scotea sticla de la rece, o punea pe masa, tata umplea paharele, mama ducea sticla inapoi in frigider. :)

Acum totul este mai simplu si mult mai elegant. Pentru a pastra vinul rece fara mari eforturi si pentru a nu-i altera aroma, puteti cumpara carafa cu buzunar pentru gheata cu dop. Este un recipient frumos si inteligent lucrat, un vas de sticla cu o capacitate de 0,850 ml, avand in interior un buzunar tot din sticla,  in care se pune gheata pentru a pastra vinul rece, ba chiar are si un dop din sticla. Va garantez ca aceasta eleganta carafa este utila in orice imprejurare si reuseste sa impresioneze musafirii, oricat ar fi ei de pretentiosi. 



Tot pe acest site puteti gasi si alte articole de bucatarie, alte accesorii pentru vin, alte obiecte dragute, care sa va faca viata mai placuta si care sa va dea o stare de bine. De ce sa nu profitati de aceasta perioada a sarbatorilor pentru a va face mici cadouri?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu