joi, 27 februarie 2014

Placari cu piatra

Intamplarea a facut ca, absolut intamplator, drumul meu sa se intersecteze cu cel parcurs de niste oameni minunati, care mi-au atras atentia si pe care m-am decis sa ii sprijin neconditionat. Vazusem ca au o afacere cu iepuri (cei mai frumosi iepuri pe care i-am vazut vreodata, despre care voi vorbi pe larg intr-un alt articol), dar m-am decis ca pe celalalt blog sa vorbesc despre cealalta afacere pe care o au, placari cu piatra.


Au o echipa de profesionisti, care de 11 ani lucreaza in intreaga tara, atat interior, cat si exterior, cu tot ceea ce inseamna piatra: barbecue, pavimente, socluri, seminee, fantani arteziene, etc. Au recomandari excelente de la oameni importanti ai tarii, au poze care dovedesc ca lucreaza cu atentie si ca din mainile lor ies lucruri foarte frumoase. Pozele le puteti vedea pe pagina lor de facebook si pe blogul meu (am pus link mai sus). Cum sa nu sprijini asemenea oameni?

Deocamdata pagina lor de facebook nu este prea bine pusa la punct, site nu au, insa eu sper sa isi faca timp si pentru acest aspect, pentru ca reclama este sufletul comertului, iar comertul se muta, usor, usor, in online. Daca sunteti in cautarea unei echipe de profesionisti in placari cu piatra, daca aveti nevoie de oameni seriosi, de incredere, sfatul meu sincer si dezinteresat este sa intrebati prietenii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu