joi, 27 martie 2014

O pereche de sandale

Una dintre bunele mele prietene are un talent deosebit, pentru care o invidiez de o viata. Chiar si cu bani foarte putini, ea reuseste sa se imbrace foarte elegant,
sa fie mereu cocheta, sa lase impresia ca poarta imbracaminte si incaltaminte scumpa. Cum face, nu am habar. Ea spune ca este vorba despre simtul estetic, adica ceea ce mie pare sa imi lipseasca.

De exemplu, de curand si-a comandat o pereche de sandale ieftine, foarte elegante, care lasa impresia ca au costat o avere. Au un design modern si in acelasi timp clasic, pot fi purtate atat la plimbarile de seara, cat si in locuri selecte, cum ar fi un restaurant de fite sau la o lansare de carte, pot fi purtate cu mare succes pana si pe plaja, ca tot vine vara.

Are prietena mea talentul de a gasi lucruri foarte ieftine, care sa lase impresia ca sunt scumpe. Astazi am de gand sa ma folosesc de acest talent al ei pentru a-mi alege si eu cateva perechi de sandale ieftine, pentru intreaga vara. Vom alege impreuna sandalele, pentru ca eu, singura, ori cumpar ceva urat, ori ceva prea scump. Si, cum timpul este deja foarte calduros pentru aceasta perioada, mai mult ca sigur voi incalta sandalele inca din luna aprilie. 

Voi de unde va cumparati sandale ieftine?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu