sâmbătă, 5 aprilie 2014

Anunturi imobiliare

Apartamentul in care am copilarit era situat intr-un cartier nou, in care blocurile fusesera construite unul langa celalalt, cu spatii foarte mici intre ele. Avea confort 1, patru camere,
doua grupuri sanitare, doua holuri mari, camere imense si un balcon spatios, in care obisnuiam sa imi petrec intreaga vara, citind sau stand in soarele amiezii. Apoi a venit vremea cand familia mea s-a raspandit, tatal meu a murit si eu am ramas singura in casa. Nu aveam ce sa fac intr-un apartament atat de mare, asa ca am decis, de comun acord cu mama si sora mea, sa vindem casa.

Usor de spus, tare greu de facut la acea vreme. Anunturile imobiliare se grupau intr-o rubrica mica a unui ziar local, iar asta ne ingreuna cautarile, pentru ca optiunile erau tare putine si pareau tare neinteresante sau nepotrivite nevoilor noastre. Am fi dorit un schimb de locuinte sau un cumparator care sa ne ofere suficienti bani pentru a cumpara doua apartamente mai mici, de cate doua camere sau un apartament si o casa. Zilele treceau, treceau si saptamanile, si noi nu reuseam sa gasim cumparatorul ideal, cel care sa ma ajute sa ma mut de la bloc la casa, asa cum visasem mereu.

Pana la urma, tot prin ”relatii si cunostinte” am reusit sa il vindem, insa casa visata nu am cumparat-o. Am ales tot apartament, mai mult pentru conditiile pe care le ofera. Eram prea comoda pentru a locui intr-o casa pe pamant. Ma minunez de diferenta dintre vremurile de atunci si cele de acum. Astazi, fara nici un fel de efort, intri pe cel mai mare portal de imobiliare din Romania, te folosesti de filtrele puse la dispozitia celor interesati, iti cauti casa pe care vrei sa o cumperi, sortezi cautarile in functie de zona, de pret sau de orice altceva doresti, si poti vedea in numai cateva clipe toate anunturile care indeplinesc cerintele tale. De exemplu, daca te intereseaza sa cumperi o garsoniera in Baba Novac Bucuresti, este suficient sa intri in sectiunea special destinata si poti alege imediat una dintre aceste locuinte. http://www.titirez.ro/vanzari-garsoniere/bucuresti/baba-novac 


Proprietatea a carei poza o vedeti mai su, construita in anul 1979, este situata intr-un bloc mixt, la etajul 2 din 10 si a beneficiat de imbunatatiri moderne: gresie, faianta, parchet, termopan, usa metalica, aer conditionat. Are 33 de metri patrati, este semidecomandata si se vinde cu pretul de 36 000 de euro. Este pregatita sa isi schimbe imediat stapanul, avand pregatite toate actele necesare vanzarii. De cat timp as fi avut eu nevoie acum 20 de ani pentru a gasi o garsoniera potrivita? Stiti in cat timp am gasit aceasta garsoniera folosindu-ma de aplicatia de mobil titirez.ro? De fix cateva secunde, cat am apasat cateva taste. Este o mare diferenta, nu-i asa?

Jucandu-ma cu aplicatia de mobile titirez.ro, pentru ca nu va pot recomanda ceva ce nu am incercat, am descoperit ca ofertele sunt actualizate la minut, iar aplicatia este disponibila IOS si android. Mult mai multe detalii si explicatii puteti gasi in filmuletul de mai jos, daca sunteti interesati sa folositi acest mijloc comod de cautare, mai ales ca puteti salva cautarile pentru mai tarziu.



Ce se vorbeste despre piata imobiliara, despre casele de la periferie si despre Prima casa, puteti afla accesand acest articol. http://stirileprotv.ro/stiri/social/semne-bune-pentru-piata-imobiliara-dezvoltatorii-au-inceput-sa-cumpere-din-nou-terenuri-la-periferia-oraselor.html

Un comentariu: