miercuri, 16 aprilie 2014

Bijuterii din inox

Daca imi doresc sa imi aduca iepurasul ceva anul acesta, sa stiti ca imi doresc bijuterii din inox, cu design modern, cu preturi accesibile, cu material ce nu se degradeaza usor si ce atrage privirile tuturor. De o buna bucata de vreme visez sa am cateva bijuterii din inox,
insa mereu am gasit altceva de facut cu banii si am amanat. Ei bine, anul acesta iepurasul nu scapa. Trebuie sa imi aduca de Pasti macar acest inel din inox, pe care sa il port mandra cand voi iesi cu familia si prietenii in oras, sa ne distram, imediat dupa ziua de Pasti.

Va rog sa ma credeti ca m-am indragostit iremediabil de bijuteriile existente pe acel site, de designul lor deosebit, de felul in care arata. Mi-ar placea sa intrati pe acolo si sa imi spuneti pentru care v-ar placea sa optati, pentru ca mie, de una singura, imi este tare greu sa ma decid. Le-as cumpara pe toate, absolut pe toate. Inele, bratari, lanticuri, cercei, pe toate le vreau! Toate bijuteriile din inox sa vina la mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu