miercuri, 16 aprilie 2014

Cum sunt produsele evoMAG

Familia mea si grupul nostru de prieteni suntem fani ai acestui site de comert electronic, evoMAG, unde pot fi gasite peste 85000 de produse din domeniul IT&C si Telecomunicatii. De ce am ales sa cumparam produse de la evoMAG si nu din alta parte? Normal, pentru ca am fost multumiti de calitatea produselor, in primul rand. 

-livrarea comenzilor s-a facut mereu in 24 de ore de la confirmare.
-comenzile pot fi ridicate si din showroom.
-prin sms si prin e-mail se primesc notificari despre starea comenzii.
-evoMAG are tot timpul cele mai multe si cele mai atragatoare promotii, de care ar fi pacat sa nu profitam.
-comenzile sunt preluate imediat de catre consultantii in vanzari.
-plata se poate face atat online, cat si in showroom, ramburs sau in 12 rate fara dobanda. 

Daca ma intrebati pe mine cum sunt produsele evoMAG, va voi da un singur raspuns: merita sa le cumparati! Pe masura ce voi avea timp, voi scrie pe blog despre produsele pe care familia mea sau prietenii nostri le-am cumparat de la evoMAG, pentru ca fiecare cititor al meu sa inteleaga ca vorbesc in cunostinta de cauza. 

Ce produse puteti gasi la evoMAG? Aproape orice, as spune eu! Portabile, sisteme PC, solutii mobile, televizoare, monitoare, imprimante, multimedia, software, foto, video, gaming, auto, electrocasnice, pentru mama si copil, ingrijire personala si multe, multe altele, despre care puteti afla detalii intrand pe linkul de mai sus. 

Este convenabil sa cumparam de la evoMAG? Da, cu siguranta este convenabil, mai ales daca urmariti din timp si plasati comenzile in perioada in care produsul care va intereseaza este la promotie. Dar chiar si fara promotii, produsele sunt foarte bune si au preturi convenabile. 

Un comentariu:

  1. Nu ma tenta! :)) 12 rate fara dobanda?! M-as arunca spre un PC cu sistem de operare si "pachetul" Microsoft incluse, si spre altele - daca as intelege ce sunt, unele. :) Da, scrie ce sunt dar... ce sunt si ce pot face cu ele?! :))) Asa de bine stau la capitolul tehnica.
    Multumesc pentru info.

    RăspundețiȘtergere