sâmbătă, 17 mai 2014

Amintiri din vacanta

Din fiecare vacanta petrecuta in afara casei mi-am adus cate o mica amintire, care sa dainuie peste ani si sa imi trezeasca in suflet sentimentele pe care le-am avut in acele zile de relaxare. Cu timpul, s-au adunat multe, s-au amestecat intre ele si astazi cu greu reusesc sa imi amintesc de unde este o anumita scoica, o pietricica
sau unde a fost facuta cutare poza. Niciodata nu mi-a trecut prin cap sa le sortez pe categorii, in asa fel incat sa le regasesc intacte peste ani.

Abia zilele trecute, cand am gasit pe internet poza unui soi de album, mi-a picat fisa. De ce nu m-am gandit si eu de la inceput sa imi fac asa ceva, mai ales ca pare atat de simplu? Din fiecare loc vizitat as fi putut pune deoparte cateva mici obiecte care sa imi aminteasca exact de acel loc, fara sa se amestece cu altele. Daca eu nu am fost suficient de isteata (voi incerca totusi sa repar aceasta scapare), macar folositi voi, inca de la inceput, ideea despre care veti afla mai multe detalii primind imaginea cu albumul de vacanta pe care l-am gasit pe pinterest. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu