duminică, 18 mai 2014

Bicicleta pentru copii - sport, sanatate, educatie

Stiind ca parintii mei mi-au refuzat intotdeauna cererea, chiar si cand lacrimile mi se innodau in barba, m-am decis ca eu sa ii fac asa ceva copilului meu. Prima bicicleta i-am cumparat-o cand avea doi anisori si de atunci am mai dat banii, fara pareri de rau, pe inca vreo trei biciclete. Ai mei s-au temut intotdeauna ca voi iesi cu bicicleta pe strada
cand ei erau la serviciu si ca voi pati ceva rau, asa ca au preferat sa imi cumpere orice altceva. E drept, erau alte vremuri, existau prea putine parcuri in care copiii sa se poata plimba cu bicicleta, nu cred ca existau prin maganize nici casti de protectie, asa ca intr-un final le-am inteles decizia.

Asta nu m-a impiedicat sa ma plimb cu bicicletele vecinilor, sa fac diverse cascadorii cu ele si sa ma intorc acasa julita din cap si pana in picioare, spre disperarea parintilor mei, care nu stiau cu ce sa imi mai ocupe timpul liber, mai ales in vacante, pentru a putea pleca linistiti la serviciu. Mi-am dorit pentru copilul meu altceva, mi-am dorit sa il vad fericit, sa nu tanjeasca la ceea ce au altii, asa ca i-am oferit bicicleta pe care si-a dorit-o. Nu uitati ca mersul pe bicicleta inseamna sanatate, inseamna miscare, inseamna constientizarea faptului ca planeta trebuie protejata de catre fiecare dintre noi, dupa puterile fiecaruia.

Multi spun ca este inutil sa mergem pe biciclete, evitand astfel poluarea excesiva a planetei, cand mii de fabrici din intreaga lume distrug cu buna stiinta tot ce avem natural pe acest pamant. Nu, nu este asa! Invatand copiii de mici ca bicicleta este acel lucru ce poate schimba in bine viata noastra si a pamantului nostru, avem sansa de a le oferi o lume mai buna, mai curata, caci doar eforturile noastre unite pot schimba lumea. Ce daca plimbarea cu bicicleta, in loc de masina, pare atat de putin fata de poluarea celorlalti? Putin cu putin se face mult. Priviti peste hotare, spre tarile cu adevarat civilizate, si veti intelege ca trebuie sa facem si noi ceva, sa contribuim cu putin la bunul mers al lucrurilor.

In mai toate orasele tarii exista astazi piste special create pentru biciclete, exista parcuri largi, in care copiii se pot plimba cu bicicleta in siguranta, asa ca aveti toate motivele din lume sa le cumparti copiilor biciclete, sa ii lasati sa isi descopere limitele, sa iubeasca sportul, miscarea si sa isi dezvolte spiritul competitiv alaturi de alti copii. Alegeti o bicicleta buna, care sa le bucure sufletul micutilor vostri, produsa de catre Dino Bikes, cu frana pe ambele roti, avand si roti ajutatoare (utile in primele luni, pana cand copilul capata incredere in el si alege sa le dea jos).

Biciclete copii - Bekid.ro


Pentru copiii intre 7 si 12 ani, as recomanda o bicicleta mai sofisticata, tot de la Dino Bikes, cu cod 204N-HK din seria Hello Kitty, cu roti gonflabile si frane pe ambele roti, cu portbagaj in spate si cos pentru cumparaturi, in care copiii isi pot aseza tot ce doresc. Nu uitati: indiferent ce alegeti pentru copilul vostru, o bicicleta pentru copii inseamna sport, sanatate, educatie, disciplina, distractie. Mai multe despre biciclete si importanta lor in viata omului gasiti aici http://ro.wikipedia.org/wiki/Biciclet%C4%83.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu