luni, 19 mai 2014

Biciclete second hand

Imi deschisesem primul blog de doar cateva luni cand am aflat ca oameni din intreaga tara, dar in special din Bucuresti si Ploiesti, doresc sa inaugureze o autostrada ce tocmai urma sa fie finalizata. Ideea era ca unii sa plece din capitala, iar ceilalti din Ploiesti si sa se intalneasca undeva la jumatatea drumului. Toti cu bicicletele, sigur.
Mi-a placut atat de mult aceasta initiativa, incat mi-am propus sa fac tot ce se poate pentru a participa la acest joc intre oameni mari, joc ce ar fi atras atentia asupra nevoii de a circula in siguranta pe biciclete, de a evita poluarea excesiva, de a face miscare, de a intra in contact cu oameni straini, avand aceleasi preocupari.

Din pacate, pe atunci nu mai aveam nici o bicicleta in casa. Fusesera toate folosite la maxim, reparatiile le facuse fiul meu impreuna cu cativa prieteni, ceea ce a dus la un adevarat dezastru. Nici una nu putea fi reparata cu bani putini. Mi-am spus imediat ca ideal ar fi sa imi cumpar o alta bicicleta, pentru a scapa de bataile de cap pe care le presupunea reparatia. Pentru ca timpul ramas era foarte scurt, m-am gandit sa scriu si pe blog un articol, in speranta ca cineva imi va vedea rugamintea si ma va ajuta. Chiar asa s-a si intamplat. Un coleg blogger, tot din Ploiesti, mi-a facut imediat rost de o bicicleta buna, ce fusese a sefului sau si care acum zacea nebagata in seama.

Asa mi-a venit ideea de a cauta sa imi cumpar o bicicleta second hand. Stiti ca puteti avea o bicicleta foarte buna, perfect functionala, cu un pret mult mai mic decat cele noi? In acest moment, chiar nu vad de ce ar trebui sa dau banii pe o bicicleta noua, cand pot la fel de usor sa imi aleg una second hand de pe site-ul bikearena.ro, unde poti alege din mii de modele, culori, marimi, in funcite de nevoi, platind cu mult mai putin decat pentru o bicicleta noua. Eu am pus ochii pe una nu chiar de dama, dar comoda, care arata excelent si care promite sa ma poarte pe oriunde as avea chef sa pedalez. Bicicleta arata foarte bine, are exact culorile care imi plac, este dotata cu tot ce mi-ar trebui si, ceea ce este foarte important, are marimea de care am eu nevoie. Daca imi merg treburile asa cum imi doresc, in curand aceasta bicicleta second hand va fi a mea.

Biciclete second hand Bikearena.ro

Alte informatii despre bicicletele second hand puteti gasi aici http://vienela.blogspot.com/2014/04/despre-biciclete-second-hand.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu