duminică, 18 mai 2014

Cum sa iti faci singur o curea

Stiu, curelele pentru pantaloni nu sunt scumpe, insa uneori ne dorim ceva personalizat, ceva cum nu mai are nimeni. Cautam prin magazine, cautam pe internet, cautam pe oriunde am merge. Pana la urma, intelegem ca singura solutie pentru a avea o curea personalizata este sa o confectionam singuri, handmade.
Eu am gasit o imagine pe pinterest si m-am gandit sa o impart cu voi, in speranta ca va va impulsiona sa incercati. La mercerii se gasesc catarame pentru curele, iar restul il puteti face voi, din materialul pe care il doriti.

Eu am prin casa o rochita inflorata, pe care nu o mai port. Din ea am de gand sa tai fasii, sa le aranjez putin si sa le tes ca in imaginea de mai jos. Preconizez ca voi avea o curea originala, numai buna de purtat la blugi pe timpul verii sau lasata larga, sa curga pe sold, peste o rochita. Ce spuneti, credeti ca puteti face singuri o curea acum, ca stiti cum se procedeaza? 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu