luni, 19 mai 2014

Ghiveci pentru flori

Daca va doriti pentru florile voastre un ghiveci deosebit, unul care sa atraga imediat atentia si care sa va bucure privirea, ati nimerit bine pe blogul meu, caci tocmai am gasit o fotografie interesanta si vreau sa o prezint tuturor celor care vor sa isi aranjeze putin coltul cu flori, fara sa iroseasca prea multi bani. 


Aveti nevoie de cutii ramase de la diverse conserve (asta in cazul in care nu aveti deja ghivece clasice), de niste vopsea cat mai stridenta (rosul mi se pare perfect) si de curele vechi, pe care nimeni nu le mai foloseste (sigur ca puteti improviza, daca nu aveti curele ramase din vremuri apuse). Baietii mei tocmai si-au comandat de pe net niste curele noi, elegante, asa ca voi profita cu nerusinare de cele vechi, pe care probabil nu le vor mai folosi. 

Spuneti voi, nu este de efect un asemenea ghiveci handmade? Eu abia astept sa imi mesteresc cateva... 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu