sâmbătă, 24 mai 2014

Rochii frumoase, pe care mi le doresc

Foarte multi ani m-am ferit sa port rochii. In primul rand iubeam (si iubesc) comoditatea oferita de pantaloni (in special blugi). In al doilea rand, consideram ca numai corpurile perfecte sunt potrivite sa poarte rochii. Cu greu m-am decis sa imbrac iar rochii si greu imi este sa ma decid acum care sunt mai frumoase, pe care sa le aleg. Fiind slabuta, cred ca imi pot permite sa port cam orice model de rochie,
insa intervine o problema la care nu m-am gandit pana acum: cele mai frumoase rochii sunt cele la care nu am acces.

Am selectat cateva modele de rochii pe care eu le consider frumoase si potrivite pentru mine, insa toate pozele sunt gasite pe pinterest, nu intr-un magazin de pe la noi. Simplu ar fi probabil sa mi le fac chiar eu, insa nu am masina de cusut. Nu imi ramane decat sa da clic pe bannerul pe care il vedeti in dreapta, cel de la TinaR, si sa imi caut acolo, din miile de produse, niste rochii asemanatoare ca model si culoare, pe care sa mi le comand pentru aceasta vara. 

Ar fi intai aceasta rochita alba, simpla, de care m-am indragostit la prima vedere. Daca as gasi ceva asemanator la TinaR, as fi cea mai fericita. 


Vine la rand rochia rosie, al carei model imi da o stare de bine, de optimism. Daca as avea o asemenea rochie, m-as simti cu cel putin zece ani mai tanara.


Si o rochie cu adevarat deosebita, care probabil ar costa o avere... Credeti ca m-as uita la pret?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu