duminică, 18 mai 2014

Sa punem tablouri pe peretii casei

Am o prietena in Bucuresti care este pictorita. Mi-e drag sa intru in casa ei, sa ii admir lucrarile expuse pe pereti, sa trag cu coada ochiului la tablourile pe care le are in lucru, intinse pe sevalet, sa imi imaginez cum vor arata la final. Ea picteaza de obicei in clar-obscur,
este deja renumita si castiga suficienti bani, are tot timpul expozitii in capitala si prin tara, insa, ciudat, pe mine ma atrag foarte tare tocmai tablourile ce nu au mare cautare, pentru ca sunt pictate cu alta tehnica, aparent mai simpla, si stau grupate in categoria ”pasteluri”. In ultimul timp, de cand tot planuiesc schimbari prin casa, ma tot gandesc ca ar trebui sa ii cer unul dintre aceste pasteluri un tablou reprezentand o plaja pustie, unde ies in evidenta cateva pietricele colorate in liliachiu, gri si roz pal, ce insufletesc intreaga imagine.

Pentru cei care nu au prietene pictorite, as recomanda tabloul Africa, ce se vinde gata inramat, caci arata foarte bine pe orice perete al casei, face impresie buna musafirilor, oricat ar fi ei de pretentiosi, si ofera iluzia ca in casa este lumina, soare, caldura. In plus, un tablou reprezentand un peisaj din Africa poate naste povesti frumoase, poate trezidoruri ascunse, va poate face sa va doriti mai multe de la viata si sa va oferiti tot ceea ce va poate bucura sufletul.

Tablouri - Deco Perete

Sincera sa fiu, mie casele fara nimic agatat pe pereti, fara mici pete de culoare, mi se par triste, pustii, de parca stapanii lor isi folosesc locuinta numai si numai pentru dormit, cam ca la hotel. Nu, gresit, caci si hotelul il alegi uneori in functie de cat este de placut aranjat. Asa suntem noi, oamenii, mereu dornici de frumos, mereu visand la ceea ce nu avem, mereu inconjurandu-ne de mici lucrusoare care sa ne dea o stare de bine, indiferent cat de mare este furtuna din afara casei. 

Oameni buni, nu lasati peretii casei nedecorati. Cumparati tablouri, asezatile in locurile ce au nevoie de un strop de culoare si veti vedea cum starea de spirit vi se va schimba, aproape fara sa va dati seama. Nu trebuie neaparat sa aveti tablouri scumpe, purtand semnaturi ale unor oameni celebri, ci doar sa alegeti tablourile care se potrivesc aranjamentelor interioare pe care le aveti, sa completeze in mod placut atmosfera intima a casei voastre, sa se muleze bine pe dorintele si gusturile voastre. 

V-am spus deja. Eu am simtit ca imi place mai mult un tablou simplu, necautat de nimeni si cred ca in aceasta vara, cand voi incepe redecorarea casei, ma voi ocupa in primul rand de acest aspect. Imi voi alege cateva tablouri simple, cu imagini calde, apropiate de visurile mele si ma voi bucura alaturi de familie privindu-le, in timp ce imi voi bea ceaiul parfumat. Ce poate fi mai placut decat mandria de a-ti fi decorat singur casa, dupa gusturile tale, dupa nevoile tale, dupa cum ti-a dictat sufletul si mintea?

Mai multe informatii despre pictura incadrata de rama si asezata pe peretii casei, puteti afla citind acest articol. Sper ca el sa va convinga sa cumparati tablouri si sa va bucurati de frumusetea pe care o dau casei voastre. http://ro.wikipedia.org/wiki/Pictur%C4%83

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu