luni, 19 mai 2014

Sa vorbim despre lenjerii de pat

Ma uit des la diverse documentare despre locuitorii altor tarii, caci ma uimeste si ma fascineaza diversitatea umana. Nu ma pot satura de noi si noi informatii ce apar despre diverse zone ale lumii, despre felul in care unele popoare traiesc, despre mentalitati total diferite de ale europenilor... Sigur, nu vin cu nici o infirmatie noua daca povestesc ca mongolii au corturi numite iurte sau ca indienii prefera sa doarma pe jos, avand sub ei doar un soi de patura
sub care se strecoara uneori serpii, in cautarea caldurii. 

Ceea ce ma uimeste pe mine este felul in care noi am evoluat. Nici un european nu mai concepe astazi sa doarma intr-un pat care nu este perfect si care nu a fost bine acoperit de o lenjerie de pat cat mai frumoasa, mai moale, mai curata. Dupa cum stiti deja, romanii prefera sa isi cumpere lenjerii de pat de la Marbis, brandul ce ofera calitate, preturi bune, aspect atragator, fie ca vorbim despre lenjerii de pat din satin imprimat, din creponat, din ranforce sau sifon. 

Dupa cum spun chiar ei pe site, ”Scopul nostru este de a oferi clientilor nostri lenjerie de pat, cuverturi, pilote de cea mai buna calitate la preturi corecte.” Eu, una, va spun sincer ca mi-as comanda cel putin o data pe saptamana cate un set e lenjerie de pat de la Marbis, caci le-am incercat, am observat cat de frumoase sunt, cat de comode si cat de bine se spala, fara pic de efort si fara a se degrada. Si iar ma intreb cum reusesc unii sa doarma daca nu au un cearsaf cald sub ei, o fata de perna racoroasa sub cap, o invelitoare usoara si eleganta deasupra. 

Ma distrez pana si pe seama mea, amintindu-mi de copilarie, de zilele in care urmaream cu sufletul la gura filmul Tarzan. Imi imaginam cum m-as fi descurcat eu prin jungla, si nu paream pe atunci deloc socata de ideea de a ma inveli cu frunze de bananier, de a dormi pe crengi ce raspandeau miros puternic de planta inca vie. Oare as mai putea face asta acum, dupa ce am simtit cum ma contopesc cu facilitatile oferite de lumea civilizata?

Voi ati mai putea dormi fara sa aveti pe patul moale lenjerii de pat viu colorate, fara pilote pat din materiale de cea mai buna calitate, comercializate de brandul Marbis?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu