luni, 19 mai 2014

Tot ceea ce spui poate fi folosit impotriva ta

Stiati ca ceea ce spun politistii americani atunci cand aresteaza pe cineva, se aplica oriunde in lume in viata de zi cu zi? ”Tot ceea ce spui poate fi folosit impotriva ta”, cand nici nu te gandesti. Ai incredere intr-un om, ii vorbesti despre tine, despre viata ta, despre visurile tale...
Intr-o zi, poate ca acest om nu iti va mai fi atat de apropiat, insa va cunoaste foarte multe despre tine, isi va stii toate slabiciunile si te va lovi exact acolo unde te doare mai tare.

Pare greu de crezut, atunci cand stai de vorba cu un bun prieten, ca se poate intampla asa ceva. Noi, oamenii, avem tendinta de a ne imagina ca noua nu ni se poate intampla. Din pacate, viata ne dovedeste mereu ca ne inselam. Observam cu stupoare ca expresia americanilor, ”tot ceea ce spui poate fi folosit impotriva ta”, se adevereste uneori, ca tocmai cei apropiati ne lovesc mai tare, caci ei ne cunosc cel mai bine. 

Am patit-o si eu candva, pe vremea cand eram atat de increzatoare in oameni, incat povesteam tot ce gandeam. De atunci au trecut multi ani, eu am mai invatat cate ceva despre viata, dar de jeguri de oameni tot nu am scapat. Apropiati sau nu, unii simt o placere diabolica de a ataca pe oricine, mai ales daca stiu cate ceva despre persoana respectiva. Pentru cei care doresc sa isi faca un blog personal, sfatul meu este sa aiba mare grija ce scriu pe el despre viata privata, caci hiene care se infrupta din carnea inocenta sunt peste tot, la panda. Tot ceea ce spui poate fi folosit impotriva ta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu