luni, 19 mai 2014

Zilele saptamanii si culorile

M-am distrat teribil intr-o zi, inventand o lista ce inca are mare succes, aducandu-mi ocazional vizitatori pe blog. Cineva cautase pe internet raspunsul la intrebarea ”ce culoare se poarta miercuri”, iar eu am intocmit lista cu toate zilele saptamanii, in functie de cum le percep eu. Mare mi-a fost mirarea vazand ca oamenii au intrat in jocul meu si au explicat, la randul lor, cum vad potrivirea culorilor in functie de zilele saptamanii.
Cred ca voi repeta aceasta experienta, probabil folosind alta intrebare si, bine-nteles, alte raspunsuri, caci imaginatia omului nu are limite.

Probabil chiar si eu, la o distanta de cateva luni, as scrie cu totul altfel acel articol, altfel as potrivi culorile in functie de zilele saptamanii, dar am senzatia ca ceea ce am scris atunci se apropie destul de bine de ceea ce simt. Nu cred in aceste bazaconii, nu ma imbrac dupa tipare, dar este interesant de vazut cum percep oamenii culorile si zilele saptamanii, asa ca va puteti arunca un ochi pe linkul de mai sus, daca vreti sa aflati cu ce m-as imbraca eu daca as tine cont de ceva si cu ce s-ar imbraca cititorii mei, in functie de zilele saptamanii. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu