joi, 5 iunie 2014

Anvelope second hand

Mult timp m-am intrebat in sinea mea de ce aleg unele persoane sa isi cumpere pentru masini anvelope second hand, dar m-am ferit sa spun cuiva in mod direct ca am nedumeriri, de teama ca cei intrebati sa nu se simta rau. Tarziu am inteles ca uneori aceste anvelope arata extrem de bine, sunt ca si noi, functioneaza la fel de bine, si doar pretul lor difera, fiind mult mai mic decat al celor noi. 


Tin minte ca in copilarie abia asteptam ca vreunul dintre vecinii de la bloc sa isi schimbe cauciucurile la masina, stiind ca pe cele vechi le va arunca, motiv pentru care noi, copiii, ne apucam sa ne jucam in fel si chip cu ele, inclusiv punandu-le pe foc, undeva in lateralul blocului. Legat de cauciucuri vechi puse pe foc, nu pot uita cum intr-o iarna, in seara de Craciun, la tara fiind, am vazut in intunericul serii cum o valvataia mare s-a ridicat de undeva de langa garla. Eram convinsa ca se joaca niscaiva copii cu anvelopele vechi, aruncate de sateni pe marginea garlei. Ma inselam, din pacate. Ardea casa unei batrane... Groaznic! 

Revenind la subiectul acestui articol, trebuie sa mentionez faptul ca, atunci cand doresti sa faci ceva economii, caci am senzatia ca intr-un final toti vom deveni experti la asa ceva, gasesti orice anvelopa second hand pe acest site. Este vorba despre site-ul brandului Samtires, unde am vazut ca exista nu doar anvelope pentru autoturisme sau camioane, ci pana si anvelope agricole, ceea ce m-a dus cu gandul la cei care in anii trecuti si-au cumparat pentru propria folosinta diverse utilaje agricole, fara sa banuiasca pe atunci ca va veni criza economica si preturile vor ajunge sa ne sperie, fie ca vorbim despre paine, fie ca vorbim despre anvelope. 

Cei cu adevarat descurcareti si-au intors privirile catre anvelopele second hand, stiind bine ca pot avea norocul de a cumpara si ieftin, si bun, fara prea mari eforturi. Sa nu ma intrebati de unde provin anvelopele second hand, ca nu stiu. Am cateva idei, caci am vazut prin filmele americane, dar nu pot garanta (vad acum pe site ca anvelopele agricole Michelin sunt importate din Austria, deci probabil si altele provin tot din import). Ideea principala este ca acest distribuitor de cauciucuri second hand, Samtires, livreaza cu promptitudine anvelopele second hand comandate de pe site, prin intermediul unei firme de curierat, deci persoanele care vor cumpara vor scapa si de efortul de a cauta din loc in loc prin oras ceea ce le trebuie. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu