miercuri, 9 iulie 2014

Lichidari de stoc la ceasuri

De cate ori nu ati visat sa prindeti lichidari de stoc la ceasuri, sa puteti achizitiona un ceas elegant la un pret bun? Nu stiu voi, dar sotul meu viseaza de aproape un an sa prinda o reducere, o lichidare de stoc, o promotie, un orice pentru a-si cumpara ceasul visat. Tocmai acum, cand am descoperit un magazin online care a pregatit lichidari de stoc la ceasuri,
contul nostru este gol si chiar de ar fi plin, altele ne sunt prioritatile.

Dupa cum scriam mai devreme, in primul rand am avea nevoie de un televizor (reduceri de pret), caci ne-am saturat de zgomotul infernal pe care il scoate obositul nostru. Daca am avea bani in acest moment, probabil ne-am cumpara parchet in sufragerie, o canapea noua, poate am merge la mare cateva zile... Abia apoi ar veni randul ceasului... Dar mi-ar parea rau daca nu as spune macar altora despre aceste lichidari de stoc la ceasuri. Cu siguranta cineva se va arata interesat si va profita de oferte. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu