miercuri, 9 iulie 2014

Reduceri de pret la televizoare

De curand, un prieten si-a cumparat diverse obiecte de pe internet, asa ca m-am gandit sa anunt si eu pe blog ca in aceasta perioada sunt reduceri de pret la televizoare. Ma gandesc ca informatia ar putea fi cuiva de folos, asa cum si fiului meu i-au fost de folos informatiile postate de colegi bloggeri, atunci cand dorea sa afle ce piese de calculator au reduceri bune de pret. 


Din cate mi se pare mie, in curand nu va mai fi nici o diferenta intre televizoare si calculatoare, caci fiecare dintre aceste doua categorii primeste tot mai multe imbunatatiri, astfel incat sa poate fi utilizate la cat mai multe treburi. Nu este un lucru rau, ba chiar din contra. Televizoarele ce au in aceasta perioada reduceri de pret sunt adevarate bijuterii, sunt dotate cu tot felul de functii, arata atat de bine, ca nici nu iti vine sa le deschizi... 

Ma uit la harbul meu de televizor si ma ia plansul. Nu este model foarte vechi, insa are o buba si ma tem ca ne-ar costa reparatia lui cat ne-ar costa un televizor nou, luat la reducere. In acest moment, suntem nevoiti sa ne uitam la tv cu sonorul la maxim, daca nu vrem sa fim deranjati de gajaitul oribil pe care il scoate "batranelul nostru". Cu putin noroc, daca ne intra la timp banii in cont, ne vom comanda si noi un televizor bun, cat mai sunt reduceri. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu