sâmbătă, 18 octombrie 2014

Teama de a purta pantofi de dama cu toc inalt

De-a lungul multilor ani de viata traiti pana acum, am purtat tot felul de pantofi de dama, de la modele extrem de simple si pana la modele foarte complicate, la care niste muncitori probabil lucrasera din greu. Imi amintesc si acum cu oroare cat m-am chinuit cu prima pereche de balerini, cu 30 de ani in urma. Erau confectionati dintr-o piele teapana, care nu permitea piciorului sa stea lejer. Pe vremea aceea adoram (si aveam timp) sa ma plimb ore intregi pe strazi, fara tinta si fara graba. Abia cand am ajuns acasa am descoperit ca balerinii mei erau plini de sange. Pe nesimtite imi facusera o rana urata, care sangerase tacut. Din acest motiv am evitat multa vreme sa mai port balerini, desi am vazut modele interesante, lucrate din piele moale. 

Prima pereche de pantofi de dama cu toc am incaltat-o pe la varsta de 21 de ani. Nu eram obisnuita sa merg chinuita, nu stiam cum sa ii port pentru a ma simti confortabil. Dupa cateva ore de stat incaltata cu ei, pe drumul de intoarcere, am lasat orice fel de mandrie feminina si m-am descaltat in plin centrul orasului. Nu stiu ce impresie am facut mergand cu pantofii in mana si cu picioarele goale, insa mult timp am evitat sa mai incalt pantofi cu toc inalt
din acest motiv.

Dar toate sunt trecatoare in viata. Omul uita ceea ce a fost neplacut. Acelasi lucru mi s-a intamplat si mie, asa ca dupa un timp am dat iama in magazinele cu pantofi de dama pentru a-mi imbogati colectia cu balerini, pantofi cu toc si altele. Inca nu indraznesc sa port pantofi de dama cu tocuri ca cele din poza pe care o veti gasi dand clic pe link, insa visez la petreceri unde sa domin prin inaltime. :)))

Nu uitati! Daca aveti un blog, puteti scrie pentru concursul lady-shoes, unde fiecare participant primeste garantat un voucher in valoare de 50 lei, cu care isi va putea cumpara orice pereche de pantofi de dama doreste. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu