vineri, 28 noiembrie 2014

Cum alegi un inel de logodna

Stiu, sa alegi un inel pare a fi, la prima vedere, cel mai simplu lucru din lume. Asta pana cand patesti asa cum a patit baiatul despre care va voi povesti astazi. Eram foarte tanara si imi facusem un prieten, un baiat care era de-o seama cu mine. Pe vremea aceea, prietenia dintre o fata si un baiat incepea cu un biletel scris de mana, in care el ii cerea prietenia ei. Daca ea accepta, biletelul devenea cea mai de pret comoara ascunsa intre paginile unei carti. Prima intalnire era incarcata de emotii, de priviri jenate, de obraji inrositi si de sperante fara nume. Perechea nou formata mergea la un film, la o cofetarie sau doar intr-o plimbare prin parcurile orasului. Dupa cateva intalniri, baiatul indraznea sa ia fata de mana, iar ea se fastacea toata si se prefacea ca nu a observat nimic, desi inima ii bubuia in piept.

Am trecut si eu prin toate astea si, dupa aproape un an de prietenie cu acel baiat, am avut surpriza ca intr-o zi sa il vad extrem de emotionat. Nu intelegeam ce are. Trecuse perioada de inceput, ne cunosteam mai bine si ne plimbam pe strazi tinandu-ne de mana aproape fara jena. Imi cumparase un inel, un inel oarecare, din tinichea, insa mie nu imi pasa nici daca ar fi fost de carpa. Important era gestul in sine, impresionanta era ideea lui de a-mi oferi un inel, un cadou simbolic. Din nefericire, baiatul nu se pricepea deloc sa aleaga si inelul cumparat de el nu imi intra pe deget. M-am vazut nevoita sa il dau surorii mele, care avea degetele mai subtiri. Simteam o strangere de inima cand vedeam inelul pe mana ei, insa nu era nimic de facut, desi inca visam la un inel de logodna



La cateva zile dupa aceasta intamplare, baiatul a venit iar cu un inel. Avea acelasi model, dar era mult mai mare. Din nefericire, mult prea mare chiar si pentru degetele mele. Clar, baiatul nu stia sa aleaga un inel, desi isi dorea sa imi faca aceasta surpriza care nici macar nu ma mai surprindea. :) Ideea de a-l ajuta mi-a venit pe cand stateam pe o banca in parc, povestind verzi si uscate, asa cum doar adolescentii stiu sa vorbeasca. Am luat un fir de iarba ce crescuse indraznet la picioarele noastre si l-am infasurat pe deget in asa fel incat sa ramana exact marimea degetului, apoi i-am spus ca ma multumesc si cu un inel din iarba, daca este oferit de el. A pastrat inelul facut din firul de iarba si a mers cu el la magazin. Pe atunci nu existau magazine online, asa ca i-a fost usor sa il dea vanzatoarei si sa ceara un inel din  de acea marime.



Acum este la fel de simplu, cu putina imaginatie. Cum alegi un inel, in asa fel incat sa se potriveasca pe degetul fetei? Poti folosi un fir de iarba, asa cum am procedat eu candva. Acel fir poate fi intins si masurat, caci inelele sunt toate cu masura. Daca vrei sa impresionezi cu adevarat o fata, atunci eu iti recomand sa intri pe site-ul royaldiamante.ro, sa alegi de acolo un inel logodna  (nu te speria, nu au preturi mari) si sa iti surprinzi iubita intr-un mod romantic, dovedind ca esti interesat de ea, de sentimentele ei, de tot ce tine de persoana ei, inclusiv marimea unui degetel. Mai multe detalii despre diamante gasiti aici, pe pagina de wikipedia http://ro.wikipedia.org/wiki/Diamant


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu