duminică, 14 decembrie 2014

Cu lanterna prin intuneric

Am avut o saptamana grea din punct de vedere emotional, o saptamana asa cum le doresc acum, in rautatea mea pur umana, si celor ce mi-au intunecat-o mie. In viata toate sunt trecatoare, fie ele bune sau rele, fie ele luminoase sau intunecate. Asa a trecut si saptamana mea, lasand in urma idei noi, lectii importante si decizii inca nedefinitivate. Credeam ca in jurul meu este bezna si ma temeam sa intind bratele in cautarea unei ferestre care sa imi aduca evadarea. Pe neasteptate, cineva mi-a luminat incaperea, facandu-ma sa inteleg mai bine lucrurile, sa le vad asa cum sunt. O lanterna, de atat a fost nevoie pentru a lua decizii.

Candva, pe vremea comunismului, oamenii traiau in intuneric. Un intuneric al mintii, al ochilor, al vietii. Acum traim in cealalta extrema. Avem lumini oriunde am merge si trebuie doar sa deschidem ochii pentru a le vedea si pentru a intelege ce vor sa ne arate. Putini isi mai amintesc de lanterne si de utilitatea lor incontestabila. Lanterna, asa cum a aparut in fata ochilor mei, mi-a adus acea raza ce arata calea, a lasat in umbra tot ceea ce nu era important,
m-a ajutat sa focalizez exact ceea ce ma interesa si imi era de folos. Am avut senzatia ca cineva mi-a tras de pe ochi un val ce ma impiedica sa vad clar in departare. 

Nu asta face orice lanterna, fie ca este imaginara, fie ca este cumparata de pe www.e-lanterna.ro? Despre caracteristicile unei lanterne reale si functionale oricine poate afla detalii printr-o simpla cautare pe internet sau direct pe site-ul spre care am pus link mai sus. Despre lanterna imaginara as putea vorbi zile in sir, caci i-am vazut puterea, i-am urmarit raza luminoasa si m-am folosit de puterea ei incontestabila de a arata drumul ce mi se potriveste. Caci da, asta era de fapt problema. Doream sa urmez drumul altora, fara sa ma intreb o clipa daca imi place sau daca mi se potriveste acel drum. 

Iar tu, prietene, tu, cel ce mi-ai aratat acel drum si mi-ai spus cat de lin este, cate covoare catifelate sunt asternute pe el, cati copaci incarcati de cornuri ale abundentei cresc pe marginea lui, tu, prietene, te-ai intrebat vreo clipa daca nu cumva acest drum este de fapt o permanenta rotire in jurul unui ax? Nu ti-ai dat seama nici o clipa ca este vorba despre o banala plafonare, pe care nu o banuiesc deocamdata nici macar cei ce sunt calatori vechi pe drumul plin de covoare matasoase? Iti trimit o lanterna, de pe http://www.e-lanterna.ro/, sa vezi si tu ce am vazut eu aseara, cand bezna parea mai bezna?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu