miercuri, 24 decembrie 2014

Inadmisibil!

Inca nu vreau sa dau nume si nici sa acuz oficial, insa dupa surpriza neplacuta pe care am avut-o aseara am de gand sa scot la iveala niste mizerii cum nu mi-as fi putut imagina ca exista in online. Inca mai adun dovezi si inca ma mai intreb daca sa povestesc pe blog sau sa merg direct sa o iau de gat pe doamna care m-a suparat sau poate chiar sa o intreb oficial cum de si-a permis sa faca ceea ce a facut.

In acest moment scriu doar pentru a ma elibera de tensiunea acumulata, pentru a ma relaxa putin, pentru ca nu am de gand sa imi stric sarbatorile de iarna atat de mult asteptate din cauza unei femei ce incearca sa faca bani pe munca altora. Deocamdata o pandesc la cotitura si, daca reusesc sa adun dovezile de care am nevoie, promit ca va fi vai si amar pe capul ei. Este inadmisibil sa te folosesti de numele altuia si sa faci ceea ce face ea, asa ca tin neaparat sa o pedepsesc intr-un fel sau altul, sa o ung cu smoala si sa o tavalesc prin pene, apoi sa o plimb prin piata publica. Si o voi face!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu