miercuri, 24 decembrie 2014

Iti daruiesc inima mea

Ti-as strange trupul in brate puternice si blande, ti-as saruta ochii stralucitori ca doua diamante slefuite, ti-as spune mii de soapte de iubire in fiecare clipa a vietii mele, ti-as darui toate florile lumii, ti-as canta la ureche toate melodiile de dragoste scrise vreodata si ti-as recita toate poemele inventate, ti-as asterne la picioare petale rosii de trandafiri proaspeti si parfumati, ti-as culege luna de pe cer si ti-as oferi stelele sa te impodobesti cu ele. Oare exista pe lume femeie care sa nu fi auzit astfel de vorbe de la barbati sau macar sa isi fi imaginat ca cineva i le-ar putea spune, la un moment dat? Cred ca raspunsul il stim toti.

Barbatilor le place sa faca astfel de promisiuni, de declaratii, iar femeilor le place sa le auda si sa le creada, cu toate ca nu este nimic de crezut in asta. Ati observat ca in cele mai multe cupluri barbatii nu se gandesc sa iti tina nici macar o parte din promisiuni sau sa le transforme in ceva palpabil, cum ar fi daruirea unor bijuterii din argint? Unii nici macar la ocazii speciale, cum este o zi de nastere, aniversarea casatoriei sau acel 8 martie atat de respectat altadata, nu se deranjeaza sa ajunga acasa cu o floare, cu o carte sau chiar cu un mica bijuterie din argint. Si atunci, domnilor, cum ramane cu promisiunile si juramintele facute la inceput, cand in stomac se zbateau fluturi diafani si prin trup circulau atat de multe emotii, incat pielea se infiora clipa de clipa?

Nu stiti ca femeia, fiinta sensibila si buna, se multumeste cu gesturi simple cand iubeste? Nu stiti ca nu trebuie sa ii puneti neaparat luna la picioare sau sa ii daruiti diamante scumpe? Nu stiti ca un simplu inelus din argint are efectul unui Sesam, deschide-te! atunci cand femeia intelege ca nu toate promisiunile au fost poezii menite sa ii cucereasca inima? Cat costa un asemenea gest? Si de ce ar trebui neaparat sa asteptati o ocazie speciala, cand cele mai emotionante cadouri sunt cele primite pe neasteptate? 

Sa nu va imaginati ca vorbesc doar pentru a ma afla in treaba sau pentru a mai umple acest blog cu un articol. Nu, vorbesc din experienta mea de femeie. Am cunoscut barbati care promiteau si soarele, si luna, dar nu erau in stare sa tina usa deschisa pana cand femeia intra in scara blocului cu mainile pline de plase. Am cunoscut barbati care cheltuiau mii de lei cu piese pentru masina, cu gadgeturi sau unelte de pescuit si care, in acelasi timp, sustineau ca un inel din argint costa prea multi bani. Am cunoscut si un barbat care, fara nici o ocazie, imi face mereu mici cadouri, ma surprinde in cele mai diverse moduri si imi bucura inima in fiecare clipa a vietii. Cum sa nu il iubesc, cum sa nu ii daruiesc, intreaga, inima mea?

Un comentariu:

  1. Cred ca femeile ar uita si de bijuterii daca, dupa toate promisiunile de inceput, barbatii ar duce gunoiul si ar aspira covoarele. :)))

    RăspundețiȘtergere