joi, 29 ianuarie 2015

Apa Perla Moldovei

Cand ma gandesc la puritate, la finete si la natural, prima imagine care imi vine in fata ochilor este a unei perle abia extrase dintr-o scoica de pe fndul oceanului. Cand aceasta perla este a Moldovei, gandul imi fuge spre apele curate ce strabat aceasta regiune, la tot ceea ce poetii au cantat de-a lungul timpului, preaslavind un pamant bogat, roditor, curat, unde traditia si naturaletea reprezinta cea mai mare bogatie a omului. Nu pot uita cat de mult ma incantau in copilarie descrierile din cartea Pe drumuri de munte a lui Calistrat Hogas, carte primita drept premiu dupa nu mai retin care an scolar (probabil terminasem clasa a doua sau a treia). Le-am citit si recitit de cateva ori de-a lungul timpului. De acolo am aflat, inainte ca ochii mei sa vada, ca Moldova ascunde peisaje de vis si ape cristaline, adevarate perle ale naturii.

Cum as fi putut sa nu incerc, atunci cand am desoperit-o, oferta apa perla moldovei,
o apa oligominerala natural alcalina, avand pH-ul cu valoarea 8,8 si, ceea ce este foarte important pentru un om fara un rinichi, cum sunt eu, un om care bea in jur de 4 litri de apa pe zi, faptul ca apa alcalina Perla Moldovei, prin proprietatile fizico-chimice pe care le are se incadreaza in randul apelor plate alcaline naturale cu efecte benefice asupra sanatatii omului si poate fi consumata fara restrictii. Nu in ultimul rand, la apa Perla Moldovei m-a atras si pretul foarte bun, caci orice mica economie facuta zilnic isi are importanta sa. In acest fel beau apa care imi place, ma bucur de proprietatile sale si pot pune cate un ban deoparte, pentru ca pe timpul verii sa imi ofer o mica vacanta si sa pot bea apa Perla Moldovei undeva pe o plaja de la Marea Neagra sau poate la aer curat, in varful muntilor, aproape de orasul meu, pe Valea Prahovei. 

De-a lungul anilor, de cand am fost operata de rinichi, am incercat tot felul de ape comercializate prin super magazine, in functie de ceea ce era scris pe etichete (auzisem si eu, ca tot omul cu internet, de nitriti, nitrati si altele...), dar si in functie de pretul pe care il aveam de platit pentru ele. Eu am aflat despre apa Perla Moldovei de la o prietena care ma invitase la o cafea. Am vazut pe masa din bucatarie sticla, am cerut sa testez apa ce stralucea ca o perla, mi-a placut si m-am decis sa renunt la apa pe care obisnuiam sa o cumpar. Nu regret aceasta decizie si sunt tare multumita ca, in sfarsit, intreaga familie este multumita de un produs si nu ma mai vad nevoita sa cumpar mai multe sortimente pentru a-i face pe toti fericiti. Nu uitati acest nume: Perla Moldovei! Este un nume sonor si reprezinta un produs bun, de care eu sunt chiar multumita. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu