joi, 22 ianuarie 2015

Cuverturi de pat 3D

In prima clipa am ramas surprinsa afland ca au aparut pe piata cuverturi de pat 3D, apoi mi-am amintit ca traim intr-un secol uluitor, in care trecerea de la gand la fapta se poate realiza intr-o clipita, cat te-ai intinde in lenjerii de pat proaspat spalate si ai trage un pui de somn. M-am uitat la pozele lor si am decis ca vreau si eu, mai ales ca pe site-ul lenjeriipat-outlet.ro le pot comanda profitand de oferta 1+1 gratis, ceea ce mi-ar conveni de minune, lucru pe care l-am recomandat si prietenilor mei. Sunt voci care sustin ca romanul e tot timpul cu ochii dupa oferte, dupa promotii, dupa reduceri. E adevarat, insa nu vad unde e problema. De ce sa cumpar dintr-un magazin o cuvertura, cand pot, dintr-un alt magazin, sa cumpar doua cuverturi la acei bani? Doar ca sa ma laud ca ma dau banii afara din casa, ca nu ma intereseaza ofertele promotionale? Ce soi de mandrie e asta?


Trebuie sa stiti ca nu doar romanii sunt interesati sa isi cumpere lucrurile pentru casa la un pret cat mai bun. Acest lucru se intampla in intreaga lume, de la un capat la altul, indiferent de cum sunt situate financiar popoarele. Imi amintesc de anul cand am lucrat in Italia (iar si iar). Acolo am vazut pentru prima data o cuvertura ce fusese lucrata manual cu aproape 100 de ani in urma. Era dintr-un material alb ca spuma laptelui si fusese pastrata in conditii excelente. Arata de parca abia fusese terminata si intinsa pe pat, peste lenjeria inflorata. Tot in Italia am avut ocazia de a vedea, in poze, cuverturi de pat 3 D. Pe atunci nici nu visam ca voi ajunge sa le pot comanda cu doar un clic si nici nu imi puteam imagina ca mi le voi permite fara vreun efort financiar. Uite ca se intampla si asta nu poate decat sa ma bucure!

Ieri am cumparat o lustra si un covoras (erau programate de cateva luni), insa mi-am promis ca la salariul urmator sa nu ratez ocazia de a umple casa de cuverturi 3D. Dupa cum spune baiatul meu, mai in gluma, mai in serios, as fi in stare sa ma invelesc in cuverturi, sa pun cuverturi pe pat, sub pat, pe langa pat, oriunde as gasi un loc liber. Sigur, exagereaza putin, insa gluma lui spune multe despre mine si despre placerile mele. Daca mai luam in calcul si faptul ca oferta 1+1 gratis la cuverturile 3D ma poate ajuta sa fac mici cadouri mamei mele, surorii mele, cumnatei mele si soacrei mele, cred ca ma pot declara multumita de faptul ca stiu de existenta site-ului lenjeriipat-outlet.ro si ca nu ma jenez absolut deloc sa profit de ofertele pe care le gasesc intotdeauna acolo, lucru pe care va sfatuiesc sa il faceti si voi, daca va doriti lenjerii de pat elegante si cuverturi de pat 3D. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu