duminică, 4 ianuarie 2015

Despre vopsele acrilice

Stiati ca multe dintre lucrurile de care ne bucuram astazi au fost inventate "din greseala", pe cand se incerca altceva? Se spune ca pana si unghiile false au aparut ca urmare a unei incercari de a reconstrui o unghie rupta, nicidecum pentru a infrumuseta mana unei femei cochete. Citeam undeva ca un medic stomatolog american isi rupsese o unghie si a incercat sa o reconstruiasca folosind materialul numit acril. De la observarea faptului ca unghia falsa semana foarte bine cu o unghie naturala si pana la inceperea utilizarii materialului in industria cosmeticelor nu a mai fost decat un pas. Astazi nu mai exista salon de infrumusetare care sa nu aiba posibilitatea de a crea unghii false clientelor si de a le picta folosind vopsele acrilice.

Pentru doamnele si domnisoarele care doresc sa faca acest lucru acasa, e bine sa precizez ca vopsele acrilice sunt foarte usor de folosit si nu afecteaza cu nimic unghiile naturale. Restul depinde de imaginatia si talentul fiecareia, mai ales ca vopselele acrilice sunt disponibile in foarte multe culori: rosu, bej, violet, orange, galben, albastru, verde, roz, ba chiar si negru pentru fetele si femeile care nu se tem de privirile curioase sau dezaprobatoare, pentru cele care inteleg ca la vremuri noi e nevoie de oameni noi. Trebuie sa stiti ca pentru pastrarea perfecta a picturilor pe unghii, dupa realizarea lor este necesar sa aplicati un top coat ce va impiedica stergerea vopselelor. 

Vopseaua acrilica are avantajul de a rezista mult timp pe unghii, chiar si in cazul persoanelor care au o activitate intensa si folosesc mult mainile. Se intind usor si fin pe unghii, ofera posibilitatea de a picta aproape orice si se gasesc de vanzare in diverse cantitati (clic pe linkul de mai sus daca nu stiti de unde se pot comanda vopsele acrilice). Eu am admirat de curand cateva modele de picturi pe unghii, in niste poze gasite pe pinterest. Erau acolo pene de paun ce pareau reale, flori carora aproape ca le puteam simti parfumul, pisicute care parca abia asteptau sa fie mangaiate si indemnate la joaca, ba chiar am vazut (si tare regret ca nu am incercat si eu la momentul potrivit) un simpatic cap de Mos Craciun care mi s-a parut extrem de usor de realizat, caci fiecare pas facut pentru aceasta pictura pe unghii era explicat pe indelete si pe intelesul tuturor. 

Sincera sa fiu, nu m-as incumeta sa imi pictez singura unghiile, in primul rand pentru ca niciodata nu am fost buna la desen, dupa cum o dovedesc si notele mele din scoala generala (7 pe linie la aceasta materie), iar in al doilea rand pentru ca niciodata nu vor iesi modelele identice la ambele maini, din cauza ca nu sunt ambidextra cand vine vorba despre chestii de finete. Dar am langa mine baiatul, care habar nu am de unde a mostenit talentul de a picta frumos, am prietene care abia asteapta sa afle ca mi-am comandat vopsele scrilice pentru unghii ca sa ma viziteze si sa faca experimente pe mainile mele, asa cum si eu abia astept sa imi las unghiile sa le fie panza acestor simpatice pictorite amatoare. Voi unde va puneti unghii false? Unde le pictati si in cine aveti incredere cand vine vorba despre pictura pe unghii?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu