miercuri, 4 februarie 2015

Dulceata de visine de la Bunicel.ro

Daca as fi vreodata intrebata care clatite sunt cele mai bune, as raspunde fara sa ezit ca cele cu dulceata de visine sunt preferatele mele si ca pe ele le recomand tuturor, ba le si pregatesc daca mi se cere. Nu orice dulceata, ci musai cea cumparata de la Bunicel.ro, manufacturata in mod traditional romanesc (la ceaun, pe foc de lemne), dupa ce fructele curate si sanatoase au fost culese dintr-o livada ce se afla in judetul Arges. Intrand pe site-ul bunicel.ro vezi descoperi ca absolut toate produsele sunt prezentate intr-un mod profesionist, ca fiecare client in parte sa stie despre ce este vorba, sa poata alege in cunostinta de cauza, ba chiar vezi gasi si diverse sfaturi si informatii legate de proprietatile fructelor din care sunt preparate dulceturile, de beneficiile pe care le ofera organismului uman, dar veti vedea si ca au preturi extrem de bune, tentante pentru fiecare dintre noi.

Trebuie sa stiti ca dulceata de visine mie imi aminteste de copilarie, de zilele in care mergeam cu bunica mea la una dintre prietenele ei, o doamna parca venita din alte timpuri, mereu eleganta, mereu primitoare, mereu cu un zambet larg pe chip. Ne servea cu dulceata de visine.
O lingurita de dulceata pe o farfurioara de sticla, cu un pahar de apa rece ca gheata alaturi. Copil fiind, desi stiam ca nu este politicos, obisnuiam sa mai cer o portie, caci o lingurita din minunata dulceata de visine abia imi deschidea pofta. Intotdeauna, imediat ce ajungeam acasa le reprosam mamei si bunicii mele ca nu prepara si ele o asemenea bunatate de dulceata, ca noua ne dau sa mancam dulceata din comert, care nu seamana nici pe departe cu ceea ce gustam la prietena bunicii.



Tin minte ca intr-un an s-a enervat mama si a cumparat din piata 10 kilograme de visine si ne-a invitat, pe mine si pe sora mea, sa o ajutam sa o prepare. Entuziasmate ca vom manca dulceata de visine, ne-am repezit in bucatarie. Treaba noastra a fost sa scoatem samburii din visine cu cat mai mare grija, pentru a nu rupe fructul. Primele visine au mers cum au mers, dar dupa aproximativ o jumatate de kilogram curatat eram verzi la fata de plictiseala, mainile erau patate in rosu sangeriu, unghiile pareau de vampiri, iar mama radea pe sub mustata, stiind ca am invatat o lectie importanta: dulceata de visine este poate cea mai gustoasa si mai aromata dulceata, insa nu se prepara chiar usor, mai ales daca ai doar 10-12 ani si de afara se aud rasetele copiilor ce se joaca fara griji. 



Astazi stiu ca nu mi-as mai pierde vremea scotand samburii din visine pentru a prepara dulceata, cand cu doar 12, 90 lei imi pot cumpara un borcan care are fix gustul din copilarie, din vremea cand bunica si prietenele ei faceau dulceata de visine. Oare cei de la lumea satului au aflat de site-ul bunicel.ro, sa il aseze la loc de cinste printre agro-business-urile pe care le promoveaza? Ma intreb de multe ori din ce motiv oamenii sunt uneori atat de egoisti si nu accepta sa promoveze lucrurile bune decat contra unor sume de bani, de ce nu vrem sa incurajam, sa sprijinim micii antreprenori ce se zbat din greu sa iasa la lumina in lumea dura a comertului, unde marile lanturi de magazine detin suprematia, desi nu ne ofera ceea ce ne ofera un site precum este cel despre care am scris astazi cu sinceritate si entuziasm. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu