joi, 23 aprilie 2015

Boier Bibescu si melodia OK

Multa vreme am petrecut de-a lungul timpului pe youtube urmarind diverse melodii, videoclipuri de tot felul, cam tot ce imi iesea in cale sau imi era recomandat de prieteni. Aveam prostul obicei de a critica orice mi se parea ca nu este perfect, de parca perfectiunea ar fi sinomima cu frumusetea sau cu starea de bine. Abia de curand, cand am incercat cu manutele mele sa fac un videoclip pentru a-l difuza pe youtube am inteles cat de grea este aceasta munca si cat timp le rapeste chiar si celor care se pricep la asa ceva, care au facut o meserie din asta. Filmuletele mele sunt de fapt fotografii facute de mine, care se deruleaza intr-o anumita ordine pe ritmul unor anumite melodii. Chiar si pentru atata ;ucru am pierdut timp, am consumat energie si m-am enervat. Asa am inteles ce inseamna un videoclip si cat de mult se investeste pentru ca noi sa ne distram pe youtube. 

Cu aceasta ocazie am dat, mai mult sau mai putin intamplator, peste un videoclip nou lansat de Boier Bibescu
(ce nume, ce nume i-a trecut prin cap acestui om sa aleaga!, m-am gandit in prima clipa cand am aflat de el; in a doua mi s-a soptit ca numele sau a fost ales de catre Smiley si Don Baxter) si am petrecut ceva vreme urmarindu-l. M-a facut sa inteleg cata munca se afla in spatele unei melodii, cata munca a fost depusa chiar si numai pentru a face ca videoclipul sa fie ok si sa atraga cat mai multi vizitatori, sa mareasca numarul fanilor. De aceasta data, Boier Bibescu vine impreuna cu băieţii de la The dAdA: "Prima dată am compus refrenul, iar celelalte versuri au venit în urma experienţelor mele, atât cele bune, cât şi cele rele. Cu băieţii de la The dAdA am colaborat pentru prima dată acum trei ani, când le-am remixat piesa “Ne doare la”. A venit momentul să facem şi o piesă împreună, care ne reprezintă pe toţi".

The dAdA: “De când am văzut versurile, am ştiut că piesa ni se potriveşte, ne-a placut pe loc. La clip a fost mare caterinca, am râs mult, mai ales că am avut în jurul nostru si mulţi actori de comedie. A fost relaxat, distractiv şi am avut un vibe bun, se vede asta şi în clip”.

Melodia OK, cea abia lansata, este vesela, antrenanta si am convingerea ca va rasuna intreaga vara in discoteci si pe plaje. In ea se regasesc multi romani si V-o spun de parca as face haz de necaz: 
"Bate vantu-n buzunare, 
Dar eu nu am nici o apasare, 
Sunt bolnav de relaxare, 
Acum totul mi se pare OK..."

Cu alte cuvinte, daca aveti chef de distractie, daca aveti sufletul inca tanar, melodia OK lansata de Boier Bibescu este tot ce trebuie pentru ca petrecerea sa inceapa. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu