luni, 20 aprilie 2015

Ce floare este asta?

Imi puteti spune ce floare este asta? Am gasit-o plantata in gradina din fata unui bloc si am avut impresia ca e vorba despre niste pomisori in miniatura, gen arbust ornamental sau chiar un viitor copac ce a inflorit prea timpuriu. Desi am varsta pe care o am, inca nu am mai intalnit aceasta floare, desi frunzele sale mi se par tare cunoscute. Of, memorie fantastica, mult iti place sa razi de mine! Nu reusesc sa imi amintesc unde am mai vazut aceste frunze si nu am liniste. Orice as face, gandul mi se intoarce la ele. Ma puteti ajuta? Aveti idee ce am surprins in poze? Ce este aceasta floare galbena si de ce mi se par frunzele sale atat de cunoscute? Oare era mai bine daca intrebam pe blogul unde ascund legendele florilor? :-P




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu