vineri, 3 aprilie 2015

Ghivece cu flori

Am avut o lunga perioada din viata casa plina de ghivece cu flori. Inca imi este dor (si doare) de acea vreme. Traiam cu senzatia ca sunt undeva in salbaticie, inconjurata de mult verde si de aer curat. De cand locuiesc in acest apartament am inteles ca trebuie sa renunt la flori (la cele care nu renuntasera inca la mine), caci nu le merge deloc bine, in parte din cauza soarelui ce refuza sa intre in casa noastra, in parte pentru ca nu mai am timpul si cheful de altadata. In plus, de aproape un an in casa mea au aparut, rand pe rand, trei pisicute cu mare chef de joaca. Nici macar un buchet de zambile nu mai pot tine in casa. Florile pe care mi le cumpara sotul meu le gasesc dimineata roase si imprastiate prin toata casa, motiv pentru care am decis sa renunt la orice planta, sa le admir doar in natura. 


Asta nu ma impiedica sa va arat cam cum mi-ar placea sa stea ghivecele de flori in casa mea. :) Care credeti ca ar fi reactia pisicilor? :)))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu