marți, 28 aprilie 2015

In pas cu moda, cu rochia ie de la helenboutique.ro

Cred ca a aflat tot internetul ca imi doream din suflet sa imi cumpar o rochie stil ie, dar care sa poata fi purtata atat in zilele obisnuite de vara, cat si la diverse ocazii, cum ar fi un eveniment la care sunt invitata in calitate de blogger sau o petrecere a unor prieteni artisti. De-a lungul timpului am vazut cateva modele care mi-au atras atentia, insa mereu s-a ivit ceva care sa ma faca sa ma razgandesc. Ba ma speria pretul, ba modelul nu avea tot ce imi doream eu, ba se vindea inainte ca eu sa am banii pregatiti. De curand am gasit rochia perfecta, cea care intruneste toate conditiile si pentru care as fi in stare sa renunt la orice pentru a o cumpara. Este realizata din voal cu talie elastica, are la poale un volanas inflorat care ma fascineaza, din acelasi material cu elasticul care strange usor mijlocul, atat cat sa il scoata in evidenta fara a sufoca. Rochia stil ie lasa umerii goi, dar acopera mainile cu un voal lejer. Pentru fetele care deja se arata interesate, vreau sa specific faptul ca rochia poate fi gasita si in varianta neagra, nu doar pe fond alb, cum imi place mie. Rochia poarta numele Aniela si poate fi achizitionata de pe site-ul helenboutique.ro, locul unde se ascund alte cateva comori vestimentare, in categoria rochii de seara Helen Boutique.


Desi la o prima vedere poate parea ca aceasta rochita se adreseaza in primul rand fetelor foarte tinere, tin sa specific ca nu exista limite atunci cand femeia isi doreste sa fie frumoasa, sa se simta confortabil si sa imbrace rochia care ii place. Cel mai bun exemplu sunt chiar eu, femeie trecuta de 40 de ani. Imi place aceasta rochie ie si o voi cumpara, fara sa ma tem ca altora li se va parea ciudat. Cum as putea sa nu o cumpar, cand reprezinta fix ceea ce imi doream si are un pret atat de bun? Sigur, nu ma arunc cu capul inainte. Am o prietena care deja si-a comandat cateva rochite de pe site-ul helenboutique.ro. Ea m-a incurajat, tot ea a descoperit si frumusetea de rochie ie si tot de la ea stiu ca rochiile primite sunt exact ca cele din pozele din site, nu cum se intampla prin alte parti, unde una comanzi si alta primesti. 

Din tot ceea ce prietena mea deja si-a comandat, nimic nu este in neregula. Toate rochiile cumparate de pe helenboutique.ro au marimea, materialul si croiala promise, iar acestaspect mi se pare extrem de important cand vine vorba despre o rochie pe care femeia chiar vrea sa o poarte fara sa se simta incorsetata sau, din contra, pierduta intr-un sac. Daca mai luam in calcul si faptul ca preturile sunt mici, iar comanda soseste in conditii bune, consider ca site-ul helenboutique.ro trebuie sprijinit si laudat, caci de asemenea magazine avem nevoie pe internet. As vrea sa imi intreb cititoarele:
-care sunt site-urile de unde va cumparati rochite?
-cum vi se pare rochia ie aleasa de mine?
-v-ati confruntat vreodata cu probleme cand ati comandat pe internet rochii?
-care este rochia voastra preferata de pe site-ul helenboutique.ro?
-va place sa fiti in pas cu moda?

Iata alte cateva modele de rochie care mie imi plac:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu