vineri, 3 aprilie 2015

Traducator de limba italiana

Ma pregateam sa ma mut in Italia si emotiile erau tot mai mari cu fiecare zi ce trecea. Umblam de dimineata pana seara prin oras dupa diverse acte, munceam ca sa imi pun la punct toate treburile, sa nu las nimic nearanjat, la voia intamplarii, si in acest timp incercam sa imi traiesc si viata alaturi de familie, de prieteni, de copil. Acolo imi rezolvasem rapid toate problemele, insa in Romania birocratia dadea semne ca imi va pune capac si ma va impiedica sa imi urmez planul. Pe atunci nu aveam mari legaturi cu internetul si cred ca habar nu aveam cum sa caut un traducator specializat care sa imi pregateasca traduceri (italiana) pentru actele de care aveam nevoie. Abia de curand am aflat ca exista traducator italiana Academia de traduceri ce le poate oferi celor interesati trauceri oricat de complexe. La Academia de traduceri exista o intreaga echipa de traducatori si interpreti de limba italiana autorizati de Ministerul Justitiei, cu o experienta de peste zece ani, coordonata de un expert lingvist și un Project manager cu experiență de peste 5 ani.


Povestea mea e simpla. Am intrebat prin orasul meu, din om in om, pana cand am ajuns la o doamna traducator de limba italiana care mi-a promis ca imi va rezolva repede problema si care, in ciuda promisiunii, mi-a tinut degeaba actele la ea timp de o saptamana. Intrasem in panica. Actele mele nu erau gata si mai veam la dispozitie doar cateva zile pana cand urma sa plec. Am intrebat iar in stanga si in dreapta si am gasit o alta doamna traducator de limba italiana care mi-a promis ca rezolva in maxim doua zile si care chiar s-a tinut de cuvant. Din pacate, abia cand am ajuns in Italia am descoperit cat de multe greseli erau in actele traduse de dumneaei. Nu va spun cati nervi mi-am facut si cat m-a costat sa repar toata problema. 




Din acest motiv va recomand sa apelati la serviciile expertilor si nu la traducatori inchipuiti, care nu pot nici macar sa scrie data nasterii fara greseli. De ce recomand Academia de traduceri? Pentru ca: "

Preluam comenzi din orice localitate a României, dar și orice țară din lume. Asigurăm livrarea rapidă, inclusiv prin curierat național sau internațional.



Chiar dacă biroul nostru se afla în București, avem foarte multe solicitări din toate localitățile României precum Timișoara, Cluj- Napoca, Iași, Constanța, Craiova, Brașov, Galați, Ploiești, Oradea, Brăila, Arad, Pitești, Sibiu, Bacău, Târgul Mureș, Baia Mare, Buzău, Botoșani, Satu Mare, Râmnicu Vâlcea, Drobeta- Turnu Severin, Suceava, Piatra Neamț, Târgu Jiu, Târgoviște, Focșani, Bistrița, Reșița, Tulcea, Slatina, Călărași, Alba Iulia, Giurgiu, Deva, Hunedoara, Zalău, Sfântul Gheorghe, Bârlad, Vaslui, Roman, Slobozia, Turda, Mediaș, Alexandria, Voluntari, Lugoj, Medgidia, Miercurea Ciuc, Mangalia, Râmnicu Sărat, dar și din toate țările lumii."


Mai multe stiri despre traduceri gasiti aici. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu