marți, 12 mai 2015

Daca as avea curte si pavele

Intotdeauna mi-am dorit sa locuiesc la curte, sa am casa mea pe pamant, departe de aglomeratie din blocul de beton, iar acum, de cand il am pe Bruno, dragul meu catel tomberonez, cu atat mai mult imi doresc asta. Visez la o curte mare, cu o alee lata acoperita de pavele, la pomi fructiferi care sa creasca de jur imprejului gardului si in rest parca vad in fata ochilor iarba de un verde crud si multe floricele. Cand ai pavele curte, atat tu, ca om, cat si animalele tale va puteti bucura de confort si, in acelasi timp, de verdeata. Ma uitam in fata blocului meu la randurile pe pavele puse de catre primaria orasului si ma minunam de puterea pe care o au plantele, de a trece peste orice obstacol pentru a se bucura de o raza de soare. Oare noi, oamenii, de ce nu ne pricepem sa luptam cu tot atata tarie de caracter pentru ceea ce ne dorim cu adevarat, de ce nu gasim intotdeauna motivatia care sa ne scoata din inertie? 


Pentru norocosii care deja locuiesc la curte si sunt in cautare de pavele, iata aici o firma care va poate fi de ajutor: Pavconsult, compania curtii tale, dupa cum se recomanda chiar dumnealor. Stiti ce m-a uimit si incantat deopotriva cand am aflat de existenta Pavconsult? Faptul ca doritorilor nu li se ofera doar o paleta mai mult sau mai putin larga de modele din care sa isi aleaga, ci chiar si posibilitatea de a-si crea propriul model de pavele, acel model unic, numai al lor, care sa nu se mai regaseasca in nici o curte si care sa reprezinte fix ideea lor de pavele. Mie imi plac mult modelele care au si un strop de culoare, pe langa spatiul care permite micilor plante sa scoata capul la lumina. As spune ca prefer pavelele care imbina utilul cu placutul, care ofera omului confortul dorit, dar accepta sa intre si cu natura in armonie.



Sper ca tara noastra sa nu ajunga precum Italia, unde am vazut ca saptamanal oamenii ies in curte si jumulesc fiecare fir de iarba care a avut indrazneala de a rasari printre pavele in curte. Despre diverse statistici in legatura cu pavelele si banii cheltuiti in tara noastra pentru asa ceva puteti citi in articolul de aici.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu