marți, 26 mai 2015

O catelusa bine educata

Nu va voi spune unde am intalnit-o. Oricum nu are importanta. Ceea ce conteaza este faptul ca va ofer ocazia de a privi o catelusa foarte frumoasa, foarte bine educata, o minune cu ochi blanzi si inteligenti. Intai am observat ca nu ii place sa fie pozata din fata. Stie, hoata, ca o avantajeaza pozele din profil. Apoi am remarcat cat de bine e hranita si ingrijita. Cinste stapanilor sai! Ne-am jucat, i-am facut fotografii, iar la plecare m-a insotit vreme de cativa pasi. Cu castronelul de mancare in dinti, caci mergea sa isi ceara portia cuvenita oricarui catel cuminte si bine educat. Regret doar ca nu mi-a trecut prin cap sa ii intreb stapana daca a dus-o undeva la dresaj sau pur si simplu catelusa ei este foarte inteligenta si a invatat alaturi de familia sa sa faca toate aceste gesturi... 










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu