miercuri, 20 mai 2015

Verde si rosu sau un dar pentru cititori

Ma intorceam de la piata. Intr-o mana aveam plasa de cumparaturi, in cealalta aparatul de fotografiat. Sora mea s-a uitat ca la nebuni cand m-am oprit in loc si am spus ca vreau sa fac o poza. S-a uitat in jur. Nu era nimic de pozat pe drumul prafuit de coboara din piata spre biserica de lemn din cartierul meu. Nu era pentru ea. In ochii mei era o intreaga lume, o poveste pe care doream sa o ofer cititorilor mei. O poveste in verde si rosu. Undeva in iarba cazuse o petala rosie de lalea. Cum sa trec nepasatoare pe langa ea? mi-am spus imediat si m-am aplecat. Am asezat-o cu grija pe un strat de iarba verde si moale. Am pozat-o. Mai tarziu am uitat de ea, caci evenimente importante s-au derulat cu rapiditate prin viata mea si mi-au rapit si bruma de timp liber de care mai dispuneam. Am regasit-o in aceasta seara, absolut intamplator. Verde si rosu sau un dar pentru cititori...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu