marți, 9 iunie 2015

Ce a vrut sa exprime artistul?

Nu m-am priceput niciodata sa desenez. Chiar si o banala floare sau o casa imi ieseau de parca ar fi fost aduse din afara planetei. Uneori, la cateva luni de la realizarea unui desen, nici macar eu nu imi mai puteam da seama "ce a vrut sa exprime artistul". Desigur, nu imi era chiar greu sa inventez ceva, o noua explicatie buna de oferit pe tava curiosilor, insa in mintea mea ramanea vesnica intrebare: ce naiba incercam sa desenez aici? Cu cateva luni in urma am facut o fotografie (bine, am facut multe fotografii) si astazi, cand am regasit-o, mi-am amintit de copacii pe care mi-ar fi placut in copilarie sa ii desenez. In mintea mea aratau precum cel de mai jos. In realitate, schitam niste bete drepte, rigide, urate, care nu aveau nici o legatura cu frumoasele crengi din aceasta fotografie. :))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu