marți, 9 iunie 2015

Dambu, o apa atat de frumoasa si de murdara

Dambu, singura apa curgatoare ce strabate orasul Ploiesti, a fost intotdeauna poluat de locuitorii din zonele pe unde trece. Nu stiu de unde le-a venit romanilor ideea ca orice gunoi poate fi aruncat in apa sau pe malurile ce strajuiesc apele, insa tare ma enerveaza si tare mi-as dori sa ii vad primind niste amenzi usturatoare, care sa le taie pofta de a-si arunca laturile in Dambu sau in orice alta apa a acestei tari. Pe Dambu in jos, pe un mal frumos... imi vine sa recit cand ma gandesc la acest fir de apa. Apoi trec pe langa el si ma ingrozesc vazandu-l plin de pungi de plastic, bidoane, carpe si chiar resturi ale unor animale moarte. Oare cand vor intelege ploiestenii ca Dambu nu este cosul lor de gunoi, oare cand vor pune umarul la protejarea mediului inconjurator, oare cand vor incepe sa aprecieze ceea ce natura, in darnicia ei, ne-a daruit? Am trecut de curand pe langa oborul din Ploiesti si mi-am oferit ocazia de a face cateva fotografii. E adevarat, Dambu nu mai este apa murdara pe care o stiam candva, insa nici curata nu pot spune ca este. Din loc in loc pot fi vazute gunoaie ce polueaza apa si distrug peisajul...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu