miercuri, 1 iulie 2015

Instalator in Bucuresti

Pe vremea cand tehnologia nu ajunsese la cotele de astazi, era foarte greu sa gasesti un instalator bun in cazul in care aparea o problema la instalatia de apa, la calorifere, la canalizare, la vasul de toaleta sau la orice altceva. O teava sparta putea pune probleme oricarui om, mai ales daca nu se pricepea deloc sa repare asa ceva. Dar se putea intampla sa intampine greutati chiar si cand se pricepea, cum a fost cazul tatalui meu. Nu cred ca voi putea uita vreodata aceasta intamplare. Aveam in jur de zece ani. Era vara, caldura devenise aproape sufocanta. S-a intamplat sa cedeze garnitura unuia dintre robinetii de la bucatarie chiar in prima zi de concediu a tatalui meu. A desfacut bateria, a incercat sa schimbe garnitura si deodata, habar nu am cum, ne-am trezit ca tasnea apa fierbinte spre tavan asa cum doar un gheizer reuseste sa tasneasca. Eu si sora mea, speriate, incercam sa ii dam tatalui meu o mana de ajutor. El, stiind ca suntem in pericol sa ne oparim, incerca sa ne alunge din bucatarie. Apa invadase intreaga bucatarie, mainile tatalui meu erau rosii, spaima crestea cu fiecare clipa. Avem nevoie de un instalator, urgent, l-am auzit spunand. 


Erau vremuri grele, cand apa calda ni se dadea cu portia. Cum s-a nimerit chiar in acea zi sa vina oparita, nu imi pot explica. Nu existau firme care sa trimita instalatori atunci cand apareau probleme. Marele nostru noroc a fost ca peste drum de blocul nostru era o gradinita de copii, care isi avea propriul instalator. Am coborat intr-o viteza treptele si am gonit pana la atelierul acelui domn. Eram aproape incoerenta cand l-am gasit, dar si-a dat seama ca avem o urgenta. Si-a luat trusa de scule si a venit dupa mine. Apa deja incepuse sa coboare pe trepte, inundand vecinii. Tata era oparit tot, iar sora mea statea in mijlocul sufrageriei, plangand cu mainile la ochi, sa nu vada dezastrul. Avand scule potrivite si stiind exact unde sa umble, instalatorul a reusit dupa cateva incercari sa opreasca apa clocotita si sa ne scape de necaz. Este adevarat ca am muncit toata ziua sa adunam apa din casa, dar nu mai conteaza. Ceea ce vreau sa subliniez este ca pe atunci, daca nu cunosteai pe aproape un instalator, riscai sa dai de necazuri mari.

In anul 2015 este mult mai usor sa iti rezolvi problemele. De exemplu, daca se intampla sa ti se sparga o teava, sa se infunde vasul de toaleta (exista blestem mai mare? :) ), sa se rupa un robinet, este destul sa apelezi la un instalator Bucuresti si imediat problema se rezolva. Puteti apela la numarul de telefon 0742639626 daca este chiar urgent sau puteti intra pe linkul pus in acest articol pentru a discuta cu un reprezentant si a stabili cand si cum sa va vina o echipa de instalatori acasa/la birou, daca problema nu este urgenta. 

"Handyman inseamna echipe de instalatori, electricieni, zugravi si mesteri priceputi care raspund nevoilor tale in Bucuresti si Ilfov. Acoperim cu echipe de interventii pentru instalatii sanitare, instalatii termice sau instalatii electrice: sectorul 1, sectorul 2, sectorul 3, sectorul 4, sectorul 5, sectorul 6. 

Indiferent de problema ta fie ca este o inundatie, un scurtcicuit, o pana de curent sau daca doresti sa executii orice fel de reparatii la casa sau apartamentul tau, la noi gasesti oricand mesteri disponibili in toate cartierele orasului: Pantelimon, Drumul Taberei, Militari, Titan, Berceni, Colentina, Crangasi, Dorobanti, Floreasca, Aviatiei, Cotroceni."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu