luni, 14 septembrie 2015

Caine care duce o viata activa

Nu mi-am imaginat niciodata ca ma voi implica atat de mult si voi face ca Bruno al meu sa fie unul dintre cainii care duc o viata cu adevarat activa, dar iata ca se intampla si, odata cu el, pana si viata mea e mult mai activa. La prima ora a diminetii pregatesc o cafea, beau doua guri din ea, apoi scot cainele la plimbare. E o plimbare scurta, caci functionez defectuos fara cafea, iar blogurile ma asteapta sa scriu. Pana la pranz stau pe net, in vreme ce Bruno doarme cu labele in aer. In jurul orei 1 iesim la plimbare. O jumatate de ora. La intoarcere ne jucam, ne tavalim pe podea, ii dau diverse exercitii de facut, ii arat cat de mult il iubesc. Ne facem apoi somnul de frumusete. Dupa cxe ma trezesc mai pierd 2-3 ore pe internet, caci o parte din viata mea se petrece in online, apoi iesim la parculetul pentru caini. In timp ce Bruno alearga alaturi de alti caini, eu pozez de zor sau adun povesti ale oamenilor veniti acolo cu patrupedele. De la parculet plecam spre centrul orasului in plimbare. Asa a invatat sa mearga frumos la pas in lesa si tot asa pricepe ca nu trebuie sa latre la cainii din curti. Cel mai greu este sa il conving ca nu trebuie sa lupte cu maidanezii care ne ataca uneori. De cum ajungem acasa il iau pisicile in primire si il mai alearga o tura prin casa, lucru care lui ii place maxim. 


De ziua mea a fost putin diferit. La pranz, cand am pleat la mama in vizita, l-am luat pe Bruno cu mine. A rezistat eroic vreo patru ore, colindand din sufragerie in dormitor, apoi s-a ascuns sub canapea si a inceput sa roada tapiteria. L-am scos la o scurta plimbare inainte de a-l duce acasa. Ne-am intors si noi pe la 7-8 seara. Am petrecut pana spre dimineata la povesti, la un vin rece, la o muzica buna. Cu Bruno alaturi, caci nu a vrut sa rateze nici un dans. Nu stiu ce era in mintea lui cand ma vedea dansand. Stiu doar ca incerca sa imi muste hainele si mainile, se invartea in jurul meu si nu se supara deloc cand il prindeam de labe pentru a-l baga in dansul nostru. Avem si poze, dar nu le facem publice. :p Puteti vedea numai urarea pe care mi-a adresat-o prin intermediul Anei si felul in care s-a recuperat dupa chef. :)))))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu