luni, 28 septembrie 2015

Castraveti in saramura de la Cosul de Legume

Se spune ca experienta vine odata cu varsta. E cineva care sa conteste aceasta afirmatie? Eu in nici un caz nu, caci sunt exemplul viu care confirma. De mai bine de douazeci de ani ma ambitionez sa cumpar si apoi sa pun la borcane castraveti in saramura pentru iarna, sa avem zi de zi o salata ieftina si gustoasa alaturi de mancare. Si tot de douazeci de ani castravetii in saramura pusi de mine se incapataneaza sa faca floare deasupra sau sa se inmoaie ca o balega, devenind necomestibili. Cu toate astea, pot afirma cu mana pe inima ca timpul mi-a adus experienta mult dorita si m-a lamurit in legatura cu un lucru: nu e destul sa te pricepi la gemuri si dulceturi naturale, nu e destul sa ai o reteta buna pentru castraveti in saramura, nu e destul sa iti doresti. Trebuie sa pui si un strop de suflet atunci cand pregatesti conservele pentru iarna, trebuie sa te implici total in acest proces migalos, lucru pe care eu nu l-am facut si nu il voi face niciodata pentru ca nu am nici timp, nici rabdare. Din acest motiv am ales ca anul acesta sa imi umplu camara apeland la produsele care se comercializeaza pe site-ul Cosul de legume punct ro. 


Ce inseamna Cosul de Legume? O bacanie online incarcata de legume si fructe bio, dar si de produse gata conservate fara aditivi si conservanti, cu mare valoare nutritionala. Pe langa castravetii in saramura despre care deja v-am spus, pe site-ul cosul de legume punct ro mai puteti gasi suc de rosii mereu proaspat, preparat din cele mai frumoase si mai poaspete rosii, crescute in mod absolut natural, dar si rosii in bulion conservate in acelasi mod profesionist, castraveti si gogosari murati in otet, avand un aspect apetisant si un gust "ca la mama acasa". Experienta m-a invatat ca nu trebuie sa insist la infinit atunci cand observ ca lucrurile nu imi ies asa cum as dori. Experienta m-a invatat sa cumpar castraveti in saramura atunci cand de ai mei nu se atinge nimeni. Tot experienta m-a invatat sa ma bazez pe profesionistii de la Cosul de legume, caci ei prepara legumele si fructele bio intr-un mod deosebit, transformand niste banali castraveti in saramura in niste minuni de care nu te poti satura. Iata principiile de care tin ei cont cand prepara produsele:

-Alimentatie sanatoasa
-Productie ecologica, sustenabila si responsabila
-Gust si aport nutritional
-Consum local si sezonier
-Informatie corecta si transparenta
-Relatie apropiata cu clientii si comunitatea



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu