marți, 29 septembrie 2015

Cum reactioneaza pisica la oglinda

Daca doriti sa aflati cum reactioneaza pisica daca e pusa in fata oglinzii, va spun eu. Am patru pisici in casa. Cu fiecare in parte am incercat, caci vazusem pe net filmulete amuzante cu pisici care se speriau de imaginea reflectata de oglinda. Primele trei pisici aduse in casa nu au avut absolut nici o reactie, de parca nici nu ar fi observat ca le priveste cineva din oglinda. Am fost dezamagiti, trebuie sa recunosc. Ne asteptam la cu totul altceva din partea lor. Cu cea de a patra pisica nici macar nu am mai incercat si tocmai ea ne-a facut sa radem cu lacrimi. Cuierul abia cumparat statea intr-un colt de casa, asteptand sa fie montat in perete. Pisicuta a trecut pe langa oglinda, a vazut miscare, s-a intors, s-a privit, a curbat in sus spinarea si a marait. Am apucat sa ii facem cateva poze. Voi posta doar una, cea in care se observa cel mai bine cum reactioneaza o pisica la oglinda. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu